آرشیو اسفند ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

ژل ميكروسيليس

۳۲ بازديد

 

براي عدم نفوذ پذيري بتن و يا كاهش جذب آب در بتن نياز است كه مواد افزودني به بتن به ويژه در شرايط آب و هواي نامناسب مانند مناطق كويري و يا ساحلي اضافه شود. براي اين منظور از ژل ميكروسيليس استفاده مي شود. افزايش دوام و افزايش تراكم بتن نيز با استفاده از ژل ميكروسيليس صورت مي پذيرد. نوع الياف دار ژل ميكروسيليس براي استفاده از بتن هايي كه داراي ترك هاي كم و سطحي هستند توصيه مي گردد. ژل ميكروسيليس الياف دار به دليل وجود الياف هاي پلي پروپيلن مقاومت كششي، خمشي، فشاري و سايشي بتُن را تا حد زيادي ارتقاء مي دهد. ژل ميكروسيليس بتن را در جلوگيري از حملات يون سولفات يون كلر نمك ها و محلول هاي شيميايي محافظ مي دارد.

 

ژل ميكروسيليس

 

ژل ميكروسيليس در شيراز

در عصر كنوني ژل ميكروسيليس جزو يكي از  برترين افزودني هاي بتن معدني محسوب مي شود. اگر از محصول با كيفيت و مرغوب ژل ميكروسيليس در ملات هاي سيماني استفاده شود درجه نفوذ پذيري در مخلوط حاصل شده به شدت كاهش يافته و در نهايت بتن بادوامي حاصل مي شود كه امنيت ساختمان ها در برابر ريزش و نشست را تامين مي سازد.

استفاده از ژل ميكروسيليس در عمليات كف سازي نيز تاثيرات مثبتي خواهد داشت زيرا با آب نينداختن بتن باعث سرعت بخشيدن به روند كار شده و بتني يك دست و با مقاومت بالا خواهيم داشت.

ژل ميكروسيليس در كارخانه پترو آپادانا در انواع ژل ميكروسيليس GP600 و ژل ميكروسيليس الياف دار GPP700  توليد و عرضه مي گردد. براي خريد انواع ژل ميكروسيليس در شيراز با ما در تماس باشيد.

 

ژل ميكروسيليس در جنوب كشور

استفاده از ژل ميكروسيليس در بتن استخرها نيز مزايايي مثل نفوذ ناپذيري فوق العاده بالا و افزايش طول عمر به دنبال دارد. به طور كلي استفاده از ژل ميكروسيليس در بتن ها باعث خواهد شد كه شما بتني عايق يا آب بند با اسلامپ بالا، بتن هاي توانمند و تقويت شده و مستحكم و بادوام داشته باشيد.

ژل ميكروسيليس توليد شده در شركت توليدي ساختماني پترو آپادانا در شهر شيراز توليد و در جنوب كشور پخش مي شود.

روان كننده بتن در شيراز

۲۶ بازديد

روان كننده بتن در شيراز

روان كننده يكي ديگر از انواع افزودني هاي شيميايي بتن است كه به عنوان كاهش دهنده ي آب و بالا بردن عدد اسلامپ بتن به كار برده مي شود. روان كننده بتن در شيراز سبب روان شدن و افزايش يكنواختي آن مي شود. البته در هنگام اضافه كردن روان كننده بتن بايد توجه داشت كه مصرف بيش از حد آن، سبب جدا شدگي و غير قابل استفاده شدن بتن خواهد شد.

  • كاهنده آب
  • كاهش عيار سيمان
  • افزايش مقاومت فشاري
  • قابليت استفاده در بتن هاي با سنگدانه هاي نامناسب
  • قابليت استفاده در قالب هاي نازك و پر ميلگرد
  • قابليت پمپاژ بتن

 

روان كننده بتن در جنوب كشور

بسياري از خصوصيات مهم بتن در شيراز تحت تأثير نسبت آب به مواد سيماني مورد استفاده در مخلوط قرار مي گيرند. هرچه مقدار آب درون بتن كمتر شود،يعني از كاهنده آب يا روان كننده بتن در شيراز استفاده شود چگالي خمير سيمان بالاتر خواهد رفت كه اين عمل باعث افزايش كيفيت خمير مي شود كه در نتيجه مقاومت فشاري و خمشي ، نفوذ پذيري كمتر ، افزايش مقاومت در برابر هوازدگي را به دنبال دارد. از ديگر تاثيرات روان كننده بتن در شيراز ميتوان به بهبود پيوند بتن و آرماتورها ، كاهش تغيير حجم در اثر خشك شدن و يا خيس شدن و همچنين كاهش تمايلات ترك خوردگي و جمع شدگي نام برد.

گيرنده هاي آب ، روان كننده بتن در شيراز، بازدارنده ها و فوق روان كننده ها مخلوطي براي بتن هستند كه به منظور كاهش مقدار آب در يك مخلوط و يا كاهش سرعت گيرش بتن با حفظ خواص جريان دهنده يك مخلوط بتن، اضافه مي شوند.

 

قيمت روان كننده بتن 

براي اطلاع از ليست قيمت انواع روان كننده بتن در شيراز، فوق روان كننده و كاهنده آب بتن با شماره ي ما تماس بگيريد و براي دريافت اطلاعات بيشتر به گروه محصولات رفته و در صفحه ي هر محصول اطلاعات دقيق مربوط به محصولات مربوطه را مشاهده نماييد.

 

فوم حفاري در شيراز و جنوب كشور

۲۳ بازديد

توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور

 شركت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعاليت خود را در زمينه مشاوره، تامين مواد و ارائه خدمات فني و مهندسي در خصوص مواد افزودني بتن وگروت هاي پايه سيماني و اپوكسي آغاز نمود.

در حال حاضر اين شركت با بهره گيري از دانش فني مهندسي روز دنيا و با به كارگيري كادر مجرب در توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور فعال است. مواد توليد شده در شركت پترو آپادانا شامل: انواع روان كننده ها)نرمال، زودگير، ديرگير و ابر روان كننده (انواع آب بند كننده ها، چسب هاي ساختماني، انواع ترميم كننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شيميايي بتن و فوم حفاري.

گروت در شيراز

شركت پترو آپادانا آراز پارس در زمينه ي توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور و انواع گروت هاي پايه سيماني و اپوكسي به فعاليت مي پردازد انواع گروت هاي توليد شده مثل گروت هاي آماده يGLR ، گروت اپوكسي XCR، گروت منبسط كننده ي EGR و ...

پودر ضد فرسايش

شركت پترو آپادانا با عرضه ي انواع پودر هاي ضد فرسايش در توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور يكه تاز است.

فوم بتن در شيراز و جنوب كشور

شركت توليدي ساختماني پتروآپادانا با توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور، به توليد فوم بتن در شيراز و در شهرهاي جنوبي كشور به فعاليت مي پردازد.

فوم حفاري در شيراز و جنوب كشور

كارخانه پتروآپادانا با توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور در تلاش است تا شهر شيراز و شهرهاي جنوبي را از واردات مواد ساختماني مثل فوم بتن، فوم حفاري و انواع مواد ساختماني بي نياز سازد.

خريد ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

۲۴ بازديد

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

 

ماده ضدعفوني كننده سطوح براي پاك كردن انواع سطح از هرگونه ميكروب، ويروس و آلودگي استفاده مي شود. استفاده مكرر از ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در مكان هاي پر رفت و آمد مثل بيمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... براي حفظ بهداشت و سلامت افراد بسيار ضروري است.

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز توليد شده در شركت پاكسايه به سرعت انواع سطوح را پاك كرده و كاربردي بسيار آسان و راحت دارد. اين محلول آماده مصرف است و نيازي به رقيق سازي ندارد. ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در اندازه هاي بزرگ توليد شده و مناسب مصارف خانگي و صنعتي مي باشد. ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز برند مادسان ماندگاري طولاني مدتي بر روي سطوح دارد و پايداري بسيار بالايي نسبت به ساير مواد ضدعفوني كننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 

 

ويژگي هاي ماده ضدعفوني كننده سطوح مادسان

  • ساخته شده بر پايه ي بنزالكبلوبم كلرايد
  • محلولي قوي جهت كشتن انواع باكتري ويروس و قارچ
  • جلوگيري از شيوع بيماري هاي مسري
  • قابل استفاده بر روي سطوح مختلف شهري منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
  • بدون عوارض جانبي براي انسان و محيط زيست، تاييد شده توسط, Epa, fda و سازمان بهداشت جهاني
  • پايداري بالا نسبت به ساير ضدعفوني كننده هاي مرسوم بازار
  • قدرت بالا در از بين برندگي تمام عوامل بيماري زاي بيولوژيك
  • بدون خورندگي و آسيب رساندن به سطوح حساس
  • بدون ايجاد لك و پوسيدگي در انواع منسوجات و لوازم شخصي
  • ارزانترين ماده ضد عفوني كننده موثر موجود در بازار
  • دومين ماده پرمصرف ضدعفوني كننده پس از الكل

ضدعفوني كننده بدون الكل سطوح

براي استفاده از ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز بهتر است كه اجازه دهيد اين ماده حداقل ۳۰ ثانيه روي سطح بماند تا همه ي ويروس هاي موجود روي سطح از بين بروند. همچنين بهتر است كه اجازه دهيد اين مواد خود خشك شوند و اقدامي جهت خشك كردن سطح مورد نظر نكنيد تا به طور كامل همه ي ويروس ها از بين بروند.

خريد ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز براي پاك كردن آلودگي و ميكروب از سطوح به منظور حفظ سلامتي عمومي است. شركت بهداشتي مادسان توليد كننده محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در شيراز و جنوب كشور است. مشتريان عزيز در سراسر شهرهاي جنوبي كشور مي توانند سفارشات خود را ثبت نمايند و خريدي مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه كنند.

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز برند مادسان بسيار ويژگي هاي برتري نسبت به ديگر محصولات ضدعفوني موجود دارد. در توليد اين محصول با استفاده از فرمولاسيون قوي هيچ گونه عوارضي به انسان و محيط زيست وارد نمي شود و لك و پوسيدگي بر جاي نمي گذارد. براي خريد اين محصول مي توانيد با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نماييد.

خريد محلول ضدعفوني كننده بيمارستاني

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در آزمايشگاه ها، دندان پزشكي ها، مراكز اهداي خون، تزريقات، هتل ها، آرايشگاه ها و سطوح عمومي بسيار كاربرد دارد. اين محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاك كنندگي بالا خورندگي در لوازم شخصي و سطوح ايجاد نكرده و تمام ميكروب هاي موجود در محيط بيمارستان ها را به راحتي از بين مي برد.

 

قيمت محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

۲۲ بازديد

محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

 

شركت توليدي مواد ضدعفوني كننده مادسان براي پاكيزگي دستان شما و حفظ سلامت و بهداشت جامعه با توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز اقدام به توليد مرغوب ترين محلول ضدعفوني كننده دست در بازار كرده است. اين محصول با داشتن گليسيرين موجود در آن باعث حفظ لطافت و سلامت پوست شما مي شود و از ايجاد هر گونه خشكي و ترك شدن پوست جلوگيري مي كند. رايحه ي خوشبوي محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز برند مادسان حس سرزندگي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

 

ويژگي هاي محلول ضد عفوني كننده دست مادسان

  • موثر روي طيف گسترده اي از باكتري‌ها، ويروس ها و قارچ‌ها
  • داراي تائيديه علوم پزشكي
  • جلوگيري از سرماخوردگي، آنفولانزا و كرونا
  • قابل استفاده براي قبل از تزريق
  • حاوي تركيبات نرم كننده پوست
  • بدون ايجاد خشكي روي پوست
  • ضد عفوني كردن كامل دست
  • عدم نياز به شستشو با آب
  • سازگار با انواع پوست
  • حاوي الكل
  • با رايحه ملايم

طريقه مصرف محلول ضدعفوني كننده دست مادسان

حدود ۳ سي سي از محلول  ضدعفوني كننده دست مادسان را بر روي كليه قسمت هاي دست آغشته كرده و هر دو دستتان را بر روي يكديگر مالش دهيد به نحوي كه همه پشت و روي دست و بين انگشتان، به محلول آغشته گردد. به مدت 30 ثانيه مالش را ادامه دهيد تا محلول روي پوست خشك شود. بعد از استفاده از محلول نيازي به آبكشي نيست.

محلول ضدعفوني كننده دست در جنوب كشور

شركت توليدي بهداشتي مادسان پترو با توليد انبوه محصولات از جمله محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز و جنوب كشور فعاليت دارد. براي درخواست سفارش محصولات مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و يا پيغام خود را در سايت ثبت نماييد و در اسرع وقت به شما پاسخ داده مي شود.

قيمت محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز در شركت مادسان پترو در اندازه هاي متنوع هم براي مصارف شخصي و هم اندازه هاي بزرگ تر ويژه ي ارگان ها و ادارات انجام مي گيرد. براي اطلاع از قيمت هر محصول با ما تماس بگيريد.

ضدعفوني كننده الكلي دست در شيراز

محلول ضدعفوني كننده دست مادسان داراي 70 درصد الكل مي باشد كه باعث از بين بردن انواع ويروس ها ميكروب ها و قارچ ها مي باشد. محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز بدون نياز به آبكشي بوده و استفاده از آن براي حفظ بهداشت در سطح شهر بسيار ضروري ست.

محلول ضدعفوني كننده دست بيمارستاني

همانطور كه مي دانيد محيط هاي بيمارستاني و آزمايشگاهي محيط هاي بسيار آلوده اي هستند و عامل بسيار خطرناك انتقال ويروس و ميكروب هستند. به همين علت براي از بين بردن ويروس هاي اينگونه محيط ها بهتر است به طور مداوم از محلول هاي ضد عفوني كننده سطوح و دست استفاده شود. كارخانه ي توليدي بهداشتي مادسان پترو با توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز در وزن هاي 10 و 20 ليتري براي استفاده در بيمارستان ها و مكان هاي عمومي پر رفت و آمد سعي در حفظ سلامت عمومي جامعه دارد.

خريد محلول ضدعفوني كننده دست شيراز

براي مشاوره و اطلاع از نحوه ثبت سفارش و خريد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز با شماره تلفن هاي 17-07132605111  تماس بگيريد.

 

محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در جنوب كشور

۲۰ بازديد

محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در جنوب كشور

شركت توليدي بهداشتي مادسان به منظور حفظ و افزايش بهداشت و سلامت جامعه اقدام به توليد محلول ضدعفوني كننده دست و سطوح در شيراز و جنوب كشور نموده است. محلول ضدعفوني كننده دست و سطوح مادسان در اندازه هاي كوچك و بزرگ براي مصارف شخصي، خانگي، بيمارستان ها، ارگان ها و ادارات توليد و عرضه مي گردد. 

مشتريان گرامي مي توانند براي مشاوره و ثبت سفارش محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در شيراز با شماره هاي 17-07132605111 و 09174862383 تماس حاصل نمايند.

شيشه پاك كن شيراز

۳۸ بازديد

شيشه پاك كن شيراز

 

شركت توليدي بهداشتي پاكسايه اقدام به توليد نوعي شيشه پاك كن در شيراز نموده كه قدرت اين شيشه پاك كن در ايجاد درخشندگي و شفافيت روي سطح شيشه فوق العاده بي‌نظير است. شيشه پاك كن هاي توليد شده با نام هاي موژان و ياشگين با قدرت پاك‌كنندگي بالا، انواع سطوح شيشه اي و آينه ها را به خوبي درخشان مي‌نمايد و بدون باقي گذاشتن اثر هيچ لكه اي روي انواع سطوح شيشه اي و حتي سطوح فلزي بهترين انتخاب براي نظافت خانه هاي شما است.

شيشه پاك كن موژان توليد شده با فرمولاسيون خاص با رايحه خوش گل هاي بهاري و قيمت مناسب بهترين شيشه پاك كن در شيراز است. شيشه پاك كن موژان كليه ي لكه هاي چربي و گرد و غبار را به آساني پاك مي كند. از ديگر كاربرد هاي شيشه پاك كن موژان ميتوان به پاك نمودن شيشه‌ي ماشين و عينك نام برد. فرمولاسيون اين شيشه پاك كن در شيراز به گونه اي ست كه مواد روان كننده موجود در آن عمل پاك كردن سطوح را بسيار آسان‌ كرده است.

 

خريد شيشه پاك كن در شيراز

شركت توليدي بهداشتي پاكسايه براي فروش عمده ي شيشه پاك كن در شيراز، محصولات خود را دسته بندي هاي 500 گرمي، يك ليتري و دو ليتري با احتساب قيمت ارزان و مناسب توليد و عرضه مي دارد.  با توجه به بسته بندي هاي بزرگ شيشه پاك كن در شيراز قيمت ها بسيار مقرون به صرفه مي باشند.

كارخانه توليدي موژان با هدف حفظ سلامت هموطنان در توليد شيشه پاك كن هاي موژان بسيار محتاطانه عمل كرده به طوري كه  استفاده از اين شيشه پاك كن براي سلامتي افراد مضر نمي باشد و استنشاق بوي مواد شيشه پاك كن موژان هنگام استفاده از آن آسيبي به سلامتي مصرف كننده نميزند. براي سفارش و خريد بهترين مارك شيشه پاك كن در شيراز مي توانيد با برقراري تماس با شماره هاي 09175554250  و 071-32605111-17 سفارش خود را ثبت كنيد.

خريد مايع چند منظوره در جنوب كشور

۳۰ بازديد

مايع چند منظوره

 

مايع چند منظوره موژان توليد شده در شركت پاكسايه براي پاك كردن انواع سطوح از جمله چوبي فلزي سراميكي از بين برنده انواع لكه و آلودگي مي باشد و بدون بر جاي گذاري هيچ گونه لكه اي نظافت سطوح را براي شما به ارمغان مي آورد.

با خريد مايع چند منظوره موژان به جاي چندين مواد شوينده محصولي به صرفه و مفيد را خريداري مي نماييد. مايع چند منظوره موژان توليد شده با نوين ترين فرمولاسيون دنيا و مطابق با استانداردهاي روز دنيا هيچ آسيبي به سطوح وارد نميكند. مايع چند منظوره موژان با رايحه ي مناسب هيچگونه آسيبي به سلامت شما عزيزان وارد نميكند و براي استفاده در محيط هاي سربسته به دليل ايجاد نكردن تهويه نامناسب بسيار كاربردي است.

 

مايع چند منظوره در شيراز

مايع چند منظوره در شيراز با كيفيت عالي و اندازه هاي متفاوت در بسته بندي هاي شيك در كارخانه ي مواد بهداشتي پاكسايه توليد و عرضه مي گردد. براي اطلاع از جزئيات محصول و همچنين ليست قيمت هاي مايع چند منظوره در شيراز با ما تماس بگيريد.

 

خريد مايع چند منظوره در شيراز

 خريد اين محصول شما را از هرگونه محصول پاك كننده ي ديگري بي نياز مي سازد. مايع چند منظوره موژان با قيمت فوق العاده استثنايي مقرون به صرفه بوده و كيفيت و غلظت بالاي اين مايع شمارا شگفت زده خواهد كرد. براي خريد بهترين مايع چند منظوره در شيراز مي توانيد با شماره هاي كارخانه تماس حاصل نموده و سفارشات خود را ثبت كنيد.

 

خريد مايع چند منظوره در جنوب كشور

شركت توليدي بهداشتي پاكسايه براي حفظ سلامت هم وطنان مايع چند منظوره موژانرا به گونه اي طراحي و توليد كرده است كه فاقد هرگونه مواد اسيدي و قليايي مضر بوده تا از هرگونه آسيب به خصوص آسييب هاي تنفسي جلوگيري نمايد. مايع چند منظوره موژان توليد شده در شركت پاكسايه ي شيراز در اندازه هاي بزرگ براي استفاده در كارخانجات  بيمارستان ها ادارات ارگان ها و ... و اندازه هاي كوچكتر براي مصارف خانگي توليد و به سراسر شهرهاي جنوبي كشور عرضه مي گردد.

توليد كننده مواد شوينده در شيراز

۳۶ بازديد
توليد كننده مواد شوينده در شيراز

شركت توليدي بهداشتي پاكسايه شيراز با بيش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه مي باشد توليد و پخش عمده محصولات شوينده بهداشتي خانگي و صنعتي استاندارد در شيراز و جنوب كشور مي باشد كه شامل مايع ظرفشويي، انواع مايع دستشويي، فوم دستشويي، مايع سفيد كننده، مايع جرم گير، جرمگير بدون بو و بدون اثر خورندگي، مايع شيشه پاكن و مايع چند منظوره، شامپو ماشين و فوم حفاري است.

 

مهريه و قوانين مرتبط با آن

۳۹ بازديد

 مهريه و قوانين مرتبط با آن

 

 

مهريه به مالي گفته مي شود كه در هنگام عقد دائم يا موقت از طرف مرد براي زن تعيين مي گردد. تعيين مهريه در عقد دائم اختياري است ولي در عقد موقت مهريه يك ركن اصلي جاري شدن خطبه عقد محسوب مي شود و بدون تعيين مهريه عقد موقت خوانده شده باطل است. قانون درخواست مهريه از سوي اين زن به اين صورت است كه مي تواند بلا فاصله بعد از جاري شدن خطبه عقد او درخواست مهريه بنمايد. در صورتي كه مهريه از نوع عندالاستطاعه باشد و زوج ادعاي اين را داشته باشد كه توانايي پرداخت مهريه را ندارد زوجه بايد ثابت كند كه مرد توانايي مالي پرداخت مهريه را دارد. 

 

 

ميزان مهريه

ميزان مهريه متعارف در كشور ۱۱۰ سكه تعيين شده است. بر اين اساس پرداخت اين تعداد سكه براي مردان الزامي است. يعني اگر زوج از پرداخت اين مقدار سكه امتناع كند، مشمول محكوميت‌هاي مالي شده و به زندان خواهد افتاد اما اگر مهريه بيش از اين ميزان باشد توانايي مالي زوج مورد بررسي قرار مي‌گيرد. در صورتي كه زوج توانايي پرداخت اين مقدار را به صورت يك جا نداشته باشد آن را قسط بندي مي كنند.

در بعضي مواقع ممكن است براي گرفتن مهريه مشكلاتي بين زوجين پيش آيد. در اين مواقع داشتن يك وكيل خوب در شيراز مي تواند اينگونه مشكلات را بسيار سريع تر حل كند. براي دريافت مشاوره از وكيل مهريه در شيراز با ما در تماس باشيد.

 

شرايط و ضوابط اخذ مهريه 

در صورتي كه زوجه بنا بر خواسته خود مهريه را ببخشد و يا مقداري از آن را به عنوان حق طلاق به مرد ببخشد كه به آن طلاق توافقي نيز گفته مي شود.

درصورتي كه زوجه باكره باشد (در صورت طلاق) نيمي از مهريه به وي تعلق خواهد گرفت.

در دو صورت زن حق طلاق گرفتن دارد:

1-در صورتي كه در شروط ضمن عقد خود به حق طلاق اشاره كرده باشد و وكالت بلاعزل حق طلاق را گرفته باشد.

2- در صورتي كه شوهر شروط 12 گانه ضمن عقد را رعايت نكند.

اين شرط ها به شرح زير مي باشد:

1- عدم پرداخت نفقه از سوي شوهر به زن به مدت شش ماه به هر عنوان و امكان نداشتن اجبار او به پرداخت نفقه و همچنين در موردي كه شوهر ساير حقوق واجب زن را به مدت شش ماه وفا نكند و اجبارا ايفا هم ممكن نباشد.

2- سوء رفتار و يا سوء معاشرت زوج به طوري كه امكان ادمه ي زندگي براي زن غير قابل تحمل شود.

3- در صورتي كه مرد به بيماري صعب العلاج مبتلا شود به طوري كه ادامه زندگي براي همسر خطرآفرين باشد.

4- جنون زوج در مواردي كه فسخ نكاح شرعا ممكن نباشد.

5- اگر مرد داراي شغلي باشد كه برخلاف دستور دادگاه بوده و مخالف مصالح خانوادگي و حيثيت زن باشد.

6- در صورتي كه مرد مرتكب جرمي شود و حكم مجازات  پنج سال حبس يا بيشتر باشد و حكم مجازات در حال اجرا باشد.

7- اعتياد زوج به هرگونه مواد مخدر خانمان سوزي كه ادامه ي زندگي را براي همسر دشوار سازد.

8- درصورتي كه مرد زندگي خانوادگي را بدون هيچ عذر موجهي ترك كند و يا شش ماه متوالي بدون عذر از نظر دادگاه غيبت كند. تشخيص ترك زندگي خانوادگي و تشخيص عذر موجه با دادگاه است.

9- محكوميت قطعي زوج در اثرارتكاب جرم و انجام هر گونه مجازات اعم از حد وتعزير در اثرارتكاب جرمي كه مغاير با حيثيت خانوادگي وشئون زوجه باشد .تشخيص اينكه مجازات مغاير با حيثيت وشئون خانوادگي  است با توجه به وضع و موقعيت زوجه و عرف وموازين ديگر با دادگاه است.

10- در صورتيكه پس از گذشت پنج سال زوجه از شوهر خود به جهت عقيم بودن و يا عوارض جسمي ديگر زوج صاحب فرزند نشود.

11- در صورتي كه زوج مفقودالاثر شود و يا به مدت شش ماه در دادگاه حضور نيابد.

12- زوج همسر ديگري بدون رضايت زوجه اختيار كند يا به تشخيص دادگاه نسبت به همسران خود اجراي عدالت ننمايد.

 

 

جهت اخذ مشاوره حقوقي در شيراز از وكيل شيراز با شماره 09356364445 تماس حاصل نماييد.