آرشیو آذر ماه 1401

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

فیشیال پوست در شیراز

۶ بازديد

فیشیال پوست در شیراز

پاکسازی پوست به جوان تر ماندن پوست شما کمک می کند. پاک کردن آثار باقیمانده مواد آرایشی از روی پوست صورتا اقدام مهمی در زیبا و شاداب به نظر رسیدن پوست صورت محسوب می شود. حتاما بلاگرهای زیادی را دیده اید که در اینستاگرام درباره پاکسازی و سایر مواد مورد استفاده صحبت می کنند. اما منظور از پاکسازی پوست چیست، پاکسازی اصولی و صحیح به چه صورت انجام می شود. پاکسازی پوست موضوع بحث امروز ما است. پس تا پایان مقاله با ما باشید.

تعریف پاکسازی : پاکسازی واژه ای کلی جهت توصیف ترکیبی از روش‌های مراقبت از پوست است که سه هدف کلی دارد. خوب است بدانید که تمام این موارد در کنار هم، مفهوم پاکسازی را در بر دارد.

پاکسازی آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی روی پوست

روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌هایی می‌پوشانند که در حفظ رطوبت پوست موثرند و خواص ضد میکروبی هم دارند. در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا می‌کنند، منافذ پوستی را می‌بندند و باعث آکنه و جوش می‌شوند. پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف کند. به علاوه آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم، روی پوست می‌نشینند و باعث التهاب، بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر می‌شوند.

مشکل محصولات پاکسازی پوست که روی حذف چربی‌های اضافی تمرکز دارند این است که مصرف کنندگان گاهی به شکل افراطی از آن‌ها استفاده می‌کنند. یادتان نرود که چربی‌ها برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. استفاده‌ی نادرست و بیش از حد از اسکراب‌ها یا لایه‌بردارها نه تنها به پوست شما کمک نمی‌کند؛ بلکه به آن آسیب هم می‌رساند

هزینه فیشیال صورت در شیراز

هزینه فیشیال بسته به نوع خدماتی که ارایه می شود متفاوت خواهد بود

به طور کلی فیشیال به دو دسته تقسیم بندی می شوند نوع اول فیشیال vip  و نوع دوم فیشیال تخصصی

بنابراین هزینه فیشیال به نوع فیشیالی که به نسبت مشکلات پوستی شما ارایه می شود ( کیفیت موادی که استفاده می شود) و مرکزی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد.

این نکته را توجه داشته باشید که به مراکز غیر تخصصی و غیر استریل به هیچ عنوان مراجعه نداشته باشید که مشکلی برای پوست شما به وجود نیاید .کلینیک تخصصی دکتر لیلا گزین با سابقه و تخصص در زمینه فیشیال پوست به شما بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت را ارایه خواهد داد و همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

دکتر خوب برای میکرونیدلینگ در شیراز

مشکلات رایج باتری خودرو

۶ بازديد

مشکلات رایج باتری خودرو

 

 باطری یکی از اجزای مهم خودروی شماست و در واقع قلب ماشین است. باتری ماشین برق مورد نیاز برای روشن شدن خودرو را تامین می کند. در واقع شما وقتی استارت می زنید برق از باتری به موتور می رسیده و موجب روشن شدن خودروی شما می گردد. بدون شک حداقل یک بار برای شما هم پیش آمده که اقدام به استارت زدن می کنید اما ماشین روشن نمی شود. روشن نشدن خودرو در بیش تر مواقع به دلیل خالی شدن باطری خودرو یا فرسوده شدن آن است.

اطلاع از باتری و مشکلات رایج آن به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام بروز مشکل بتوانید خودتان خودرو را عیب یابی کرده و تا حد امکان در صدد رفع برخی از این مشکلات برآیید. در ادامه ی مقالات خودروبر در کرمان با ما مراه باشید تا مشکلات رایج باتری خودرو را بررسی نماییم.

 

خالی شدن باتری خودرو

همان طور که گفتیم باطری ماشین توسط برق کار می کند و بدیهی است که برق آن به مرور زمان تخلیه شود. معمولا عمر مفید باتری یک سال است و بیش تر از این مدت ممکن است به درستی کار نکند. اما اگر باتری خودروی شما بسیار زود تر از این زمان خالی شد، احتمالا به دلایلی از جمله استفاده ی بیش از حد از قابلیت های اضافی خودرو مانند چراغ ها و کولر است. برای رفع این مشکل بهتر از مواردی از قبیل چراغ های زنون، مه شکن و کولر زیاد استفاده نکنید و فقط در مواقع ضروری و مورد نیاز آن ها را روشن کنید. چرا که این امکانات خودرو بسیار پر مصرف هستند.

همچنین از دلایل دیگری که ممکن است موجب خالی شدن باطری خودرو شود، مشکل در سیستم شارژ خودرو، خراب بودن دیود دینام و تمام شدن عمر باتری است. بنابراین این موارد را همیشه بررسی کنید تا بعدا برای شما دردسر ساز نشود.

 

فرسوده شدن باتری خودرو

تولید کنندگان باطری خودرو این محصول را فقط یک سال ضمانت می کنند و عقیده دارند که عمر مفید آن تا یک سال است. اما معمولا 2 تا 3 سال نیز می توان از آن استفاده نمود. بنابراین اگر بیش تر از سه سال از عمر باتری خودرویتان می گذرد و دچار مشکل شده است، مهم ترین دلیل مشکلات آن فرسوده شدن باطری است و سعی کنید به جای تعمیر، آن را تعویض کنید. چرا که در صورت تعمیر ممکن است باز هم بازدهی لازم را نداشته و دوبراه مشکلات برای آن پیش بیاید.

 

جوش آمدن و ترکیدن باطری خودرو

گاهی اوقات نیز پیش می آید که باطری خودرو جوش آمده یا می ترکد. این موارد به دلیل داغ شدن بیش از حد باتری به وجود می آید. دلیل آن نیز می تواند کیفیت پایین باتری خودرو باشد. بنابراین همیشه سعی کنید از مراکز معتبر و برند های معروف باتری خودروی خود را تهیه کنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

 

خودروبر زرند،
خودرو بر رفسنجان

گربه بریتیش در تهران

۷ بازديد

 

گربه بریتیش در تهران

آموزش و یادگیری
درست است که صاحبان پت برای گربه‌ها آموزش به خصوصی مثل سگ‌ها ندارند، ولی این نژاد گربه بریتیش بسیار مطیع بوده و از قدرت یادگیری بالایی برخوردار است. به گونه‌ای که در همه مجلات و مقاله‌های علمی نیز از هوش و استعداد این نژاد صحبت‌های فراوانی شده است.

وضعیت تغذیه
هر چند بریتیش‌ها از موهای کوتاه و زیبایی پوشیده شده‌اند، ولی دارای اندام عضلانی هستند و لازم است که برای خوش فرم و اصیل دیده شدنشان، در میزان و نحوه تغذیه آنها توجه بسیاری شود؛ در غیر اینصورت عضلات حالت خوش فرمی خود را از دست می‌دهند و این اضافه وزن در زمان راه رفتن این کوچولوهای بریتانیایی به خوبی مشاهده خواهد شد.

نژاد گربه‌ بریتیش روزانه به ۷۰ کالری برای هر کیلوگرم وزن خود احتیاج دارد. در کنار تغذیه خوب و استفاده از برندهای معتبر غذای خشک، باید به تحرک و ورزش آنها نیز توجه کنید. اگرچه این گربه‌های بریتانیایی بسیار آرام هستند و ممکن است در طول روز به جنب و جوش نپردازند، اما از نیاز آنها برای ورزش و تحرک غافل نشوید تا همواره سالم بمانند و باوقار و اصیل دیده شوند و فرم همیشگی بدنشان محفوظ بماند.

سلامت و نگهداری
اصولا نژاد گربه بیریتیش شورت هیر سالم هستند، ولی در معرض ابتلا به کاردیومیوپاتی هایپرتروفی (HCM) و هموفیلی B و نیز اختلال خونی ارثی هستند. رایج‌ترین نوع بیماری قلب در گربه‌ها، کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک است که موجب ضخیم شدن بیش از حد ماهیچه قلب می‌شود.

همان طور که اشاره شد، این نژاد مستعد چاقی است که ممکن است سبب بروز دیابت در او گردد؛ بنابراین باید مراقب سلامت وزن گربه‌ خود باشید. همچنین مشکلاتی نظیر بیماری‌های لثه و التهاب لثه در گربه‌های بریتیش بیش از سایر گربه‌ها است.

ارتباط با کودکان و سایر حیوانات
نژاد گربه بریتیش خوش اخلاق، کاملا برای زندگی در خانواده‌های دارای فرزند و سگ‌های دوستدار گربه مناسب است. این گربه‌ها رابطه خوبی با حیوانات خانگی دیگر مثل سگ‌ها دارند. ولی موقعی که هر حیوان خانگی دیگری را به خانه می‌آورید، باید کاملا نظارت داشته باشید.

 


غذای خشک بچه گربه بریتیش رویال کنین

غذای خشک گربه Royal Canin British Shorthair Kitten حاوی پروتئین مرغ خشک شده، برنج، پروتئین های گیاهی ایزوله شده، چربی های حیوانی، ذرت، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، گلوتن ذرت، آرد گندم، تفاله چغندر، الیاف گیاهی، روغن ماهی، مواد معدنی، روغن سویا، مخمرها و مشتقات آن، پوسته و دانه های پسیلیوم ( ۰/۵٪)، فروکتو الیگو ساکاریدها، مخمر هیدرولیز شده (منبع مانو الیگو ساکارید)، عصاره مخمرها (منبع بتاگلوکانها)، روغن گل گاوزبان، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، سخت پوستان هیدرولیز شده (منبع گلوکزآمین)، غضروف هیدرولیز شده (منبع کندرویتین)، ویتامین آ، ویتامین د۳، ویتامین ای، آهن، ید، مس، منگنز، سلنیوم، ال کارنیتین، مواد نگهدارنده و انواع آنتی اکسیدان ها می باشد. برای خرید این غذا کلیک نمایید.

 

غذای پوچ گربه بریتیش ادالت رویال کنین

غذای پوچ گربه بریتیش ادالت رویال کنین (Royal Canin British Shorthair Adult) یک محصول ایده آل حاوی مواد مغذی و میزان چربی کنترل شده است. این محصول به صورت اختصاصی برای گربه های نژاد بریتیش توسط شرکت رویال کنین فرانسه طراحی و تولید شده است. غذای پوچ بریتیش رویال کنین دارای رطوبت بالا بوده و کمبود آب مورد نیاز بدن گربه را تامین می کند. این غذا را می توانید با غذای خشک حیوان ترکیب کنید. این غذا انتخاب مناسبی برای این نژاد گربه می باشد. انواع ویتامین موجود در این غذا به حفظ سلامت و شادابی بدن گربه کمک می کند. دانه های استوانه ای شکل این غذا متناسب با دهان گربه بوده به خوبی با غذای خشک حیوان مخلوط می شوند. این غذا تقویت کننده دستگاه ادراری گربه می باشد. منشا پروتئین این غذا حیوانی است و در ترکیب آن غلات، ماهی و مشتقات آن، پروتئین های گیاهی، چربی، مواد معدنی و ویتامین به چشم می خورد. برای خرید این غذا کلیکنمایید.

اگه زندگیتون اونقدر شلوغه که فرصت خاروندن سرتون رو ندارین ولی دلتون می‌خواد هرطور شده یه همخونه‌ی 4 پای خرخرو داشته باشین، گربه مو کوتاه یا‌ شورت هیر مثل گربه بریتیش شورت هیر بهترین انتخاب براتون هست چرا؟ چون این کوچولوهای دوست داشتنی برای زندگی آپارتمانی مناسب‌ترن و روزانه برای نگهداری ازشون زمان کمتری باید بگذارین. همه‌ی این‌ها به افتخار موهای کوتاهشونه. خب بیایید ببینیم گربه‌‌های شورت هیر چه انواعی دارن و پرطرفدارترین گربه‌های شورت هیر، گربه‌های بریتش شورت هیر و آمریکن شورت چه خصوصیاتی دارن. آماده‌اید؟

 

فروش گربه بریتیش گلد در تهران

خرید گربه بریتیش در تهران

 

حمل خودرو در کرمان

۱۱ بازديد

حمل خودرو در کرمان

 

بدون اغراق مجید امداد یکی از فعال ترین و بهترین شرکت های حمل خودرو در استان کرمان است. حمل خودرو در کرمان ممکن است به دلایل متعددی انجام گردد. هنگام تحویل خودروی صفر و یا  مواجه شدن خودرو با نقص فنی در جاده و یا هر عامل دیگری نیاز به حمل خودرو در کرمان پیدا می کنید. در این مواقع کافیست با مجید خودرو تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن حمل خودرو در کرمان را برای شما انجام داده و به یاری شما عزیزان بشتابیم.

حمل خودرو در کرمان توسط شرکت مجید امداد با بهترین تجهیزات و ماشین آلات و همچنین کادر حرفه ای و مجرب انجام می شود تا رضایت مشتریان عزیز خود را به همراه داشته باشد و کیفیت خدمات مجید امداد زبانزد همگان گردد.

خدمات حمل خودرو در کرمان

حمل خودرو در کرمان توسط مجید امداد شامل خدمات مختلفی می گردد که در ادامه این خدمات را بیان خواهیم کرد :

حمل خودروهای وارداتی در کرمان

حمل خودرو در کرمان و حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه

حمل خودرو به نمایندگی در کرمان

حمل خودرو به مراکز تعویض پلاک در کرمان

حمل خودرو تصادفی در کرمان به تعمیرگاه

حمل خودروهای لوکس در کرمان

حمل خودرو صفر در کرمان

و ...

 

هزینه حمل خودرو در کرمان

میز فوتبال دستی در شیراز

۵ بازديد

میز فوتبال دستی در شیراز

 

یکی دیگر از بازی های پر طرفدار در میان کودکان و حتی بزرگسالان فوتبال دستی است. بازی فوتبال دستی با ایجاد هیجان زیاد در بازیکنان، می تواند موجب ایجاد شادی و نشاط گردد. پس پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید در جمع های خانوادگی خود، به جای استفاده از تلفن همراه و بازی های رایانه ای، میز فوتبال دستی در شیراز را برای خرید انتخاب کنید. شرکت یکه سازان، انواع میز فوتبال دستی در شیراز را به شما مشتریان عزیز ارائه می نماید. 

فوتبال دستی ورزشی است که روی یک میز و توسط آدمک هایی که به این میز وصل شده اند، انجام می گیرد. ابعاد میز فوتبال دستی در شیراز معمولا بین 120 در 70 سانتیمتر بوده و هشت ردیف با آدمک ها روی آن قرار گرفته است. این بازی توسط دو تا چهار نفر انجام می شود.

روش بازی فوتبال دستی نیز همانند فوتبال است که باید به دروازه تیم حریف حمله کرده و با وارد کردن توپ به درون آن امتیاز کسب کنید. فوتبال دستی به طور حرفه ای و در مسابقات را  در 5 زمان 15 دقیقه ای بازی می کنند و بین هر نیمه نیز 5 دقیقه استراحت انجام می گردد. در نهایت تیمی که 3 نیمه از 5 نیمه را ببرد، بنده بازی محسوب می شود.

خرید میز فوتبال دستی در شیراز

اگر قصد خرید میز فوتبال دستی در شیراز را دارید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که میز فوتبال دستی در شیراز انواع مختلفی دارد. مثلا انواع میز فوتبال دستی در شیراز را می توان به ایستاده، نشسته، حرفه ای، خانگی، تاشو، چرخدار و ژتون خور تقسیم بندی کرد. اینکه کدام یک از انواع میز فوتبال دستی برای خرید مناسب تر است، بستگی به سن افراد و فضای قرارگیری آن دارد.

از جمله موارد دیگر که برای خرید میز فوتبال دستی در شیراز باید مد نظر قرار داد شامل قابلیت تنظیم ارتفاع در مدل ایستاده، ابعاد، جنس، کیفیت خطوط صفحه بازی، نوع میله های بازی، کیفیت آدمک ها، تعداد دروازه بان ها و قیمت آن می باشد.

با خرید میز فوتبال دستی در شیراز از یکه سازان تمام خصوصیاتی که در بالا برشمردیم با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه خواهد شد.



وکیل طلاق در شیراز

۶ بازديد

وکیل طلاق در شیراز

 

اگر در زندگی مشترک خود دچار مشکل شده اید و قادر به ادامه زندگی نیستید، وکیل طلاق در شیراز با تجربه و سابقه ی خود به شما کمک می کند تا با بهره مندی از تمام حق و حقوق خود به هدفتان که طلاق است دست یابید. البته پیشنهاد ما سازش و ادامه ی زندگی است اما گاهی اوقات تفاوت ها و اختلاف نظرها در زندگی زناشویی آنقدر زیاد می شود که چاره ای جز طلاق نیست. اگر تصمیم خود را گرفته اید و در جستجوی وکیل طلاق در شیراز هستید، می توانید از لیست وکلای طلاق در شیراز ما که با هدف دسترسی راحت تر شما عزیزان به وکیل طلاق در شیراز تهیه شده است وکیل طلاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بهترین وکیل طلاق در شیراز

ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند فقط مرد می تواند زن را طلاق دهد و زن چنین حقی را نداشته و در صورتی که حق طلاق نیز با زن باشد، به سادگی این امر یعنی جدایی از مرد امکانپذیر نیست. اما طلاق راهی است برای پایان دادن به زندگی که ادامه آن ممکن نیست و چه مرد و چه زن می تواند درخواست طلاق نماید. اما برای موفقیت در طلاق باید دلایل کافی به این منظور را داشته باشید که با سپردن وکالت خود به بهترین وکیل طلاق در شیراز که در این لیست معرفی شده اند، می توانید در این امر موفق شوید.

تقویت مو

۳ بازديد

تقویت مو

داشتن موهای سالم و پرپشت، آرزویی دست یافتنی است. به شرط آن که، اصول خاصی را رعایت کنید. در گذشته، تحقیقات محدودی انجام شد. طبعا راه حل ها کمی برای تقویت و رشد مو، ارائه شد. اما امروزه با بررسی ها انجام شده، راهکارها متعددی برای داشتن مو پرپشت و زیبا وجود دارد. فاکتورها تخصصی در ریزش مو دخیل هستند. تاثیر تمام فاکتور ها، بر رشد مو یکسان نیست. شناخت تمام فاکتور ها، بر عهده پزشک متخصص  پوست و مو و زیبایی می باشد.  در ادامه این مقاله از وبسایت تخصصی دکتر گزین، به بحث پیرامون این مطلب می پردازیم.

آسیب ها مو

در موارد شدید آسیب دیدگی، متخصصان راهکارها گوناگون و متنوعی ارائه می کنند. در نظر داشته باشید، هرگونه آسیب و صدمه ای به مو وارد شده باشد، علتی دارد. ممکن است ناشی از تغذیه بد مو باشد. احتمال دارد، رژیم تغذیه فرد نامناسب باشد. ورزش نکردن، نخوردن آب کافی، عوامل وراثتی و….. ، از جمله عوامل تاثیرگذار در نداشتن مو درخشان و براق و پر پشت می باشد. اما در صورت بررسی نیاز به بررسی تخصصی موها خود، حتما به پزشک مراجعه فرمایید