ژل ميكروسيليس

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

ژل ميكروسيليس

۳۴ بازديد

 

براي عدم نفوذ پذيري بتن و يا كاهش جذب آب در بتن نياز است كه مواد افزودني به بتن به ويژه در شرايط آب و هواي نامناسب مانند مناطق كويري و يا ساحلي اضافه شود. براي اين منظور از ژل ميكروسيليس استفاده مي شود. افزايش دوام و افزايش تراكم بتن نيز با استفاده از ژل ميكروسيليس صورت مي پذيرد. نوع الياف دار ژل ميكروسيليس براي استفاده از بتن هايي كه داراي ترك هاي كم و سطحي هستند توصيه مي گردد. ژل ميكروسيليس الياف دار به دليل وجود الياف هاي پلي پروپيلن مقاومت كششي، خمشي، فشاري و سايشي بتُن را تا حد زيادي ارتقاء مي دهد. ژل ميكروسيليس بتن را در جلوگيري از حملات يون سولفات يون كلر نمك ها و محلول هاي شيميايي محافظ مي دارد.

 

ژل ميكروسيليس

 

ژل ميكروسيليس در شيراز

در عصر كنوني ژل ميكروسيليس جزو يكي از  برترين افزودني هاي بتن معدني محسوب مي شود. اگر از محصول با كيفيت و مرغوب ژل ميكروسيليس در ملات هاي سيماني استفاده شود درجه نفوذ پذيري در مخلوط حاصل شده به شدت كاهش يافته و در نهايت بتن بادوامي حاصل مي شود كه امنيت ساختمان ها در برابر ريزش و نشست را تامين مي سازد.

استفاده از ژل ميكروسيليس در عمليات كف سازي نيز تاثيرات مثبتي خواهد داشت زيرا با آب نينداختن بتن باعث سرعت بخشيدن به روند كار شده و بتني يك دست و با مقاومت بالا خواهيم داشت.

ژل ميكروسيليس در كارخانه پترو آپادانا در انواع ژل ميكروسيليس GP600 و ژل ميكروسيليس الياف دار GPP700  توليد و عرضه مي گردد. براي خريد انواع ژل ميكروسيليس در شيراز با ما در تماس باشيد.

 

ژل ميكروسيليس در جنوب كشور

استفاده از ژل ميكروسيليس در بتن استخرها نيز مزايايي مثل نفوذ ناپذيري فوق العاده بالا و افزايش طول عمر به دنبال دارد. به طور كلي استفاده از ژل ميكروسيليس در بتن ها باعث خواهد شد كه شما بتني عايق يا آب بند با اسلامپ بالا، بتن هاي توانمند و تقويت شده و مستحكم و بادوام داشته باشيد.

ژل ميكروسيليس توليد شده در شركت توليدي ساختماني پترو آپادانا در شهر شيراز توليد و در جنوب كشور پخش مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.