قيمت محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

قيمت محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

۲۴ بازديد

محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

 

شركت توليدي مواد ضدعفوني كننده مادسان براي پاكيزگي دستان شما و حفظ سلامت و بهداشت جامعه با توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز اقدام به توليد مرغوب ترين محلول ضدعفوني كننده دست در بازار كرده است. اين محصول با داشتن گليسيرين موجود در آن باعث حفظ لطافت و سلامت پوست شما مي شود و از ايجاد هر گونه خشكي و ترك شدن پوست جلوگيري مي كند. رايحه ي خوشبوي محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز برند مادسان حس سرزندگي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

 

ويژگي هاي محلول ضد عفوني كننده دست مادسان

  • موثر روي طيف گسترده اي از باكتري‌ها، ويروس ها و قارچ‌ها
  • داراي تائيديه علوم پزشكي
  • جلوگيري از سرماخوردگي، آنفولانزا و كرونا
  • قابل استفاده براي قبل از تزريق
  • حاوي تركيبات نرم كننده پوست
  • بدون ايجاد خشكي روي پوست
  • ضد عفوني كردن كامل دست
  • عدم نياز به شستشو با آب
  • سازگار با انواع پوست
  • حاوي الكل
  • با رايحه ملايم

طريقه مصرف محلول ضدعفوني كننده دست مادسان

حدود ۳ سي سي از محلول  ضدعفوني كننده دست مادسان را بر روي كليه قسمت هاي دست آغشته كرده و هر دو دستتان را بر روي يكديگر مالش دهيد به نحوي كه همه پشت و روي دست و بين انگشتان، به محلول آغشته گردد. به مدت 30 ثانيه مالش را ادامه دهيد تا محلول روي پوست خشك شود. بعد از استفاده از محلول نيازي به آبكشي نيست.

محلول ضدعفوني كننده دست در جنوب كشور

شركت توليدي بهداشتي مادسان پترو با توليد انبوه محصولات از جمله محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز و جنوب كشور فعاليت دارد. براي درخواست سفارش محصولات مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و يا پيغام خود را در سايت ثبت نماييد و در اسرع وقت به شما پاسخ داده مي شود.

قيمت محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز در شركت مادسان پترو در اندازه هاي متنوع هم براي مصارف شخصي و هم اندازه هاي بزرگ تر ويژه ي ارگان ها و ادارات انجام مي گيرد. براي اطلاع از قيمت هر محصول با ما تماس بگيريد.

ضدعفوني كننده الكلي دست در شيراز

محلول ضدعفوني كننده دست مادسان داراي 70 درصد الكل مي باشد كه باعث از بين بردن انواع ويروس ها ميكروب ها و قارچ ها مي باشد. محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز بدون نياز به آبكشي بوده و استفاده از آن براي حفظ بهداشت در سطح شهر بسيار ضروري ست.

محلول ضدعفوني كننده دست بيمارستاني

همانطور كه مي دانيد محيط هاي بيمارستاني و آزمايشگاهي محيط هاي بسيار آلوده اي هستند و عامل بسيار خطرناك انتقال ويروس و ميكروب هستند. به همين علت براي از بين بردن ويروس هاي اينگونه محيط ها بهتر است به طور مداوم از محلول هاي ضد عفوني كننده سطوح و دست استفاده شود. كارخانه ي توليدي بهداشتي مادسان پترو با توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز در وزن هاي 10 و 20 ليتري براي استفاده در بيمارستان ها و مكان هاي عمومي پر رفت و آمد سعي در حفظ سلامت عمومي جامعه دارد.

خريد محلول ضدعفوني كننده دست شيراز

براي مشاوره و اطلاع از نحوه ثبت سفارش و خريد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز با شماره تلفن هاي 17-07132605111  تماس بگيريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.