پنچرگیری ماشین در محل

بی شک به عنوان یک شهروند تهرانی با مشکل پنچرگیری روبرو شده اید. مخصوصا اگر در ترافیک گیر کرده باشید یا عجله رفتن به جایی داشته باشید. پنچرگیری تهران به شما این امکان را می دهد که بتوانید با صرف کمترین هزینه و زمان مشکل خود را حل کنید .

شاید پنچرگیری امری ساده به نظر برسد اما سرعت عمل در انجام آن و همچنین در دسترس بودن فردی برای انجامش بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب از وبسایت سعادت امداد، امداد خودرو تهران، با نحوه ی پنچرگیری آشنا می شوید.

 

پنچرگیر سیار تهران

شاید تا کنون  در مسیری خلوت و کم تردد گیر کرده اید و ضرورت پنچرگیری سیار را حس کرده اید .به خصوص اگر شخصی با مشغله کاری فراوان باشید و زمان برایتان ارزش داشته باشد .پنچرگیری سیار تهران برای تمامی این  مشکلات شما راه حل در نظر گرفته است .پنچر شدن امری غیرقابل پیش بینی است . پس یک پنچرگیر سیار حکم قوت قلبتان را دارد .

 

پنچرگیری سیار شبانه روزی

  • هر زمان متوجه پنچری شدید از ترمز کردن ناگهانی خودداری کنید زیرا با برداشتن پا از روی پدال گاز تمام وزن خودرو به جلو منتقل می شود و موجب واژگونی خودرو می شود .
  • به جای برداشتن پا از روی پدال گاز با ضربات آرام سرعت خودرو را کاهش دهید
  • برای جلوگیری از تصادف حتما رانندگان پشت سرتان را با تکان دادن دست متوجه کنید .مسیر را خلوت کنید تا بتوانید به آرامی پارک کنید .
  • با رفتن به نقطه امن و کشیدن ترمز دستی از توقف کامل خودرو اطمینان حاصل کنید .چراغ هشدار دهنده را روشن کنید تا وضعیت ایمن شود .
  • به حالت های پنچری دقت کنید :اگر پنچری از بغل اتفاق افتاده باشد و سوراخ کنار لاستیک باشد باید پنچری در محل صورت گیرد .اگر لاستیک با اجسام نوک تیز مثل سوزن سوراخ شده باشد تعویض لاستیک باید انجام شود و پنچری راه حل مناسبی نیست.
  • برای اطمینان و سرعت عمل بیشتر موارد زیر را به همراه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید خودتان پنچرگیری کنید : آچار چرخ  . دستگاه بالانس . محلول پنچرگیری و لوازم پنچرگیری تیوبلس

پنچرگیر سیار تهران

سعادت امداد ارادئه دهنده ی خدمات پنچرگیری تهران، مرکز مطمئن برای خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل همکاران ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت 24 ساعته می باشند.