آرشیو خرداد ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

فرش ماشيني شيراز

۷۹ بازديد

فرش ماشيني شيراز

 

 

امروزه در كمتر خانه اي فرش دستباف به چشم مي خورد، چرا كه قيمت فرش دستباف نسبت به فرش ماشيني در شيراز بسيار گران تر است. فرش ماشيني به دليل اينكه توسط ماشين آلات صنعتي توليد مي شود؛ قيمت بسيار مناسب تري نسبت به فرش دستباف داشته و اين روزها جايگاه ويژه اي در هر خانه دارد.

نمايندگي فرش شونهر به عنوان يكي از مدعيان توليد فرش ماشيني در شيراز با كيفيت عالي و قيمت مناسب بوده و همواره در جهت رضايت مشتريان عزيز خود گام بر مي دارد.

 

فرش ماشيني در شيراز

 

فرش ماشيني شيراز

توليد فرش ماشيني توسط دستگاه هاي مختلفي انجام مي گيرد كه از جمله اين دستگاه ها مي توان به تكسيما ، واندويل ، آلفا ، شونهر و ... اشاره كرد. همان طور كه از اسم مجموعه پيداست؛ فرش ماشيني در شيراز در نمايندگي فرش شونهر توسط دستگاه شونهر كه يكي از بهترين دستگاه ها در زمينه توليد فرش ماشيني در شيراز مي باشد؛ توليد مي گردد.

 

 

قيمت فرش ماشيني در شيراز

قيمت فرش ماشيني در شيراز به عومامل مختلفي بستگي دارد. از جمله اين عوامل مي توان به جنس فرش (آكريليك ، ابريشم ، پلي استر) ، تراكم فرش (بين 700 تا 4500) ، شانه فرش (350 ، 440 ، 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 ، 1500) و ... بستگي دارد. با توجه به هر كدام از اين عوامل قيمت فرش ماشيني در شيراز مشخص مي شود. به طور معمول فرش هاي با جنس آكريليك و تراكم 4500 و 1500 شانه نسبت به ساير فرش هاي ماشيني قيمت بالاتري دارند.

 

 

مزاياي فرش ماشيني در شيراز

هر چند كه فرش دستباف زيبايي منحصر به فرد خود را دارد، با اين حال فرش ماشيني در شيراز در مقايسه با فرش دستباف مزاياي بسياري از جمله موارد زير را دارا مي باشد :

  • قيمت مناسب
  • اجراي ساده تر
  • نقش پذيري بهتر و با كيفيت تر

فرش فروشي شيراز

۸۰ بازديد

فرش فروشي شيراز

 

فرش شونهر تنها نمايندگي فرش شونهر در شيراز و شركت فرش ابريشم شمال مي باشد. شركت فرش ابريشم شمال تنها دارنده ليسانس توليد از كمپاني شونهر آلمان با توليدات برتر، جذاب و با كيفيت زبانزد همگان است. علاوه بر اين، سليقه و خواسته مشتريان محترم نمايندگي فرش شونهر در شيراز اولين اولويت ماست؛ و پس از آن استفاده از دانش روز و تكنولوژي مدرن، بهره گيري از به روز ترين و مدرن ترين ماشين آلات توليد فرش در اولويت است.

موضوع ديگري كه ما را از سايرين متمايز مي سازد؛ آزمايش كليه ي مواد اوليه اي كه قرار است در توليد فرش به كار رود، مي باشد. در صورتي كه كيفيت مواد اوليه ي مصرفي در توليد فرش به تاييد كارشناس آزمايشگاه برسد؛ اين مواد به چرخه ي توليد وارد مي شود و در غير اين صورت مواد از دستور مصرف خارج مي گردد و اين يعني احترام به مصرف كننده.

خالي از لطف نيست اين مطلب را نيز ذكر نماييم كه نمايندگي فرش شونهر در شيراز داراي انواع گواهينامه هاي كيفيت از جمله گواهينامه ي استاندارد ملي ايران ، گواهينامه ISO 9001 و ... نيز مي باشد.

 

نمايندگي فرش شونهر در شيراز

 

نمايندگي فرش شونهر شيراز

هنرمندي ايرانيان در خلق انواع آثار و محصولات در تمام جهان معروف است. نمايندگي فرش شونهر شيراز هنر ايراني را با تكنولوژي جهاني در هم مي آميزد و نه تنها يك فرش بلكه يك اثر هنري خلق مي نمايد.

اين شركت با به كارگيري نيروهاي كارآمد و خبره كه خلاقيت را سرلوحه ي امور خود قرار مي دهند؛ برترين، به روزترين و مدرن ترين طرح و نقش ها را در دستور توليد قرار مي دهند تا همچنان زيبايي و جذابيت فرش ايراني در تمام جهان پابرجا مانده و خودنمايي كند.

نمايندگي فرش شونهر شيراز آمادگي خود را براي ارائه ي انواع فرش با طرح ها و نقش هاي زيبا و متفاوت و متناسب براي هر نوع سليقه اي اعلام مي دارد.

فرش شيراز

۸۴ بازديد

فرش شيراز

 

 

شركت فرش ابريشم شمال در سال 1368 با هدف توليد فرش ماشيني تاسيس گرديد. اين شركت تحت ليسانس كمپاني شونهر آلمان مي باشد و در جهت آرمان هاي بنيادي خود با هدف احترام به حقوق و سليقه مصرف كنندگان با بكارگيري تكنولوژي مدرن هزاره سوم از كمپاني شونهر آلمان اقدام به ورود ماشين آلات مدرن 700 شانه و براي اولين بار در صنعت فرش ماشيني اقدام به ورود ماشين 900 شانه نموده و اكنون نيز جهت تكميل پروژه خود اقدام به خريد ماشين و توليد فرش 1000 شانه نموده تا بتواند انواع فرش هاي زيبا و دستباف گونه را در اختيار مصرف كنندگان محترم قرار دهد.

 

فرش شونهر داراي گواهينامه هاي ذيل جهت توليد فرش ماشيني مي باشد :

  • گواهينامه استاندارد ملي ايران (نشانه مرغوبيت كالا) براي كليه محصولات توليدي
  • گواهينامه تحت ليسانس از كمپاني شونهر آلمان كه نشان از كيفيت و توانمندي شركت براي توليد انواع فرش ماشيني مي باشد.
  • گواهينامه ISO 9001 : 2008 از شركت توف اينتر نشنال براي مديريت كيفيت
  • اخذ عنوان كارفرماي نمونه
  • صادر كننده نمونه استان در چهار سال متوالي