آرشیو مرداد ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

خريد نوروفيدبك

۶۰ بازديد

خريد نوروفيدبك

 

دستگاه نوروفيدبك هيچ عوارضي ندارد. چرا كه هيچ اشعه و سيگنالي را وارد بدن نمي كند و تنها سيگنال هاي زيستي بيمار را ثبت مي كند. در واقع دستگاه نوروفيدبك براي برطرف كردن عوارض هاي ناشي از مصرف داروهاي عصبي ساخته شده و عوارضي ندارد.

فروش دستگاه نوروفيدبك در مركز تخصصي Healthy8 هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط امكانپذير مي باشد. لازم به ذكر است كه فروش اقساطي دستگاه نوروفيدبك بدون سود مي باشد. همچنين در اين مركز دستگاه نوروفيدبك به صورت نو و كاركرده قابل ارائه است براي اطلاعات بيشتر با ما در تماس باشيد.


محمد اژدرلو

خريد دستگاه نوروفيدبك

۷۱ بازديد

خريد دستگاه نوروفيدبك

 

نحوه انجام نوروفيدبك با دستگاه نوروفيدبك به اين صورت است كه پس از گرفتن شرح حالي از بيمار، وي را روي يك صندلي راحت و در جايي آرام نشانده و سه عدد الكترود متصل مي كنند. دو الكترود روي گوش ها و الكترود ديگر روي قسمتي از سر با توجه به نوع بيماري قرار مي گيرند. پس از آن از بيمار خواسته مي شود كه به مانيتور روبروي خود نگاه كند. در مانتيور برنامه اي اجرا مي شود كه همانند بازي هاي كامپيوتري است با اين تفاوت كه در اين برنامه بيمار بايد با استفاده از نيرو و توانايي مغز خود بازي را هدايت كند. در هر مرحله كه بيمار سعي كند در جهت بهبود عملكرد مغز خود پيش رود جايزه مي گيرد كه اين امر بيمار را به ادامه بازي تشويق مي كند.

خريد دستگاه نوروفيدبك در مركز تخصصي Healthy8 هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط امكانپذير مي باشد. لازم به ذكر است كه فروش اقساطي دستگاه نوروفيدبك بدون سود مي باشد. همچنين در اين مركز دستگاه نوروفيدبك به صورت نو و كاركرده قابل ارائه است براي اطلاعات بيشتر با ما در تماس باشيد.


مديريت : محمد اژدرلو


فروش نوروفيدبك

۵۹ بازديد

فروش نوروفيدبك

 

دستگاه نوروفيدبك يا بازخورد عصبي دستگاهي است كه براي بيماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبي مركزي (CNS) طراحي گرديده است. كاركرد دستگاه نوروفيدبك به اين صورت است كه اطلاعات عصبي به بيماران بازخورد داده مي شود تا ياد بگيرند به چه طريقي كاركرد مغز خود را اصلاح نموده و بهبود ببخشند. از جمله بيماري هايي كه مي توان با استفاده از دستگاه نوروفيدبك درمان نمود اختلال كم توجهي ، بيش فعالي ، اختلالات اضطرابي ، افسردگي ، ميگرن ، صرع ، هراس ، سندرم تورت ، اختلالات خواب ، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد ، استرس و ... مي باشد.


حمل خودرو به تمام نقاط كشور

۶۲ بازديد

حمل خودرو به تمام نقاط كشور

حمل خودرو توسط ماشين هاي مختلفي صورت مي گيرد كه يكي از آنها كاميونت حمل خودرو است. كاميونت كاميون هاي كوچكي هستند كه مي توان گفت اندازه اي بين وانت و كاميون دارند و داراي يك اتاقك كوچك هستند و براي حمل خودرو به صورت تكي مناسبند. شركت پيشگامان رخش پارسيان با در اختيار داشتن كاميونت حمل خودرو ، آماده ي ارائه ي خدمات حمل خودرو در تمام نقاط كشور مي باشد.

حمل اتومبيل

۶۰ بازديد

حمل اتومبيل

 

يكي از شايع ترين حمل خودروها حمل خودرو بين شهري است. همان طور كه گفته شد حمل خودرو بين شهري به منظور جابجايي خودروهاي خريداري شده و تحويل به خريدار است. شركت پيشگامان رخش پارسيان با برخورداري از شعبه هاي متعدد در بيشتر نقاط كشور ، خدمات حمل خودرو بين شهري بين تمام شهرهاي كشور را به هموطنان عزيز با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي كند.

هزينه حمل خودرو با يدك كش

۶۷ بازديد

هزينه حمل خودرو با يدك كش

 

هزينه حمل خودرو به شهرستان بستگي به نوع ماشين دارد. اما با اين حال نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد؛ چرا كه شركت پيشگامان رخش پارسيان بدون واسطه و در نتيجه با كمترين هزينه حمل اقدام به حمل خودروي شما خواهد كرد.

 

با ما در تماس باشيد :

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

وكيل دادگاه خانواده شيراز

۶۲ بازديد

وكيل دادگاه خانواده شيراز

 

 

شرايط گرفتن نصف دارايي مرد بعد از طلاق – طلاق واقع شود:

اجراي اين شرط برخلاف ساير شروط ، صرفاً منوط به واقعه طلاق است و بدون وقوع آن قابل اجرا نيست و امكان الزام شوهر براي اجراي شرط قبل از درخواست طلاق ناشي از درخواست وي وجود ندارد .

زوج ، خواهان طلاق باشد :

يكي از شرايط تحقق شرط تنصيف دارايي اين است كه زوج بخواهد زوجه را طلاق دهد و وي ارائه كننده دادخواست طلاق باشد و نه اينكه زوجه خواهان طلاق باشد .

طلاق مستند به تخلف زن از وظايف زناشويي يا سوءاخلاق و رفتار وي نباشد : چنانچه سوءرفتار و سوءاخلاق زوجه علت زوج باشد با اثبات آن ، شرط تنصيف دارايي تحقق نمي‌يابد. مثلاً هرگاه زوج، نشوز و عدم تمكين زوجه را اثبات كند ، اين شرط براي زوجه قابل استفاده نخواهد بود .

شرايط گرفتن نصف دارايي مرد بعد از طلاق- ملاك تا نصف اموال يا معادل آن مي‌باشد:

در اين شرط عبارت « تا نصف دارايي» يا معادل آن ذكر شده كه اين ميزان مي‌تواند از پايين‌ترين درصد اموال زوج تا سقف پنجاه درصد آن تلقي شود كه تعيين آن به نظر دادگاه بستگي دارد .

شماره وكيل خانواده شيراز

۷۰ بازديد

شماره وكيل خانواده شيراز

 

 

به گفته حامد اسكندري در نظام‌هاي حقوقي غربي به خصوص در آمريكا و انگلستان، تمامي اموال زوجين در هنگام طلاق نصف مي‌شود و دراين ميان تفاوتي بين دارايي‌هاي مرد و زن وجود ندارد؛ يعني ممكن است شوهر در نتيجه طلاق، مالك نيمي از ثروت همسرش شود و يا برعكس! اما در نظام حقوقي اسلام، تنصيف دارايي تنها زماني قابل پذيرش است كه به صورت شرط ضمن عقد، بين طرفين قرارداد شده باشد وگرنه قابليت اجرايي ندارد.

از آنجايي كه در نظام حقوقي اسلام، اختيار طلاق با مرد است، بر همين اساس يكي از شروط اختياري ضمن عقد نكاح اين است كه زوج قبول مي‌كند كه اگر روزي خواست همسرش را طلاق دهد، نيمي از اموال به دست آمده در طول زندگي مشترك را به همسرش منتقل كند؛ البته پذيرش اين شرط در هنگام وقوع اختياري است و اگر مرد زير بار پذيرش اين شرط نرود، كسي نمي‌تواند مدعي اموال وي شود. حامد اسكندري اماده بررسي تمام پرونده هاي طلاق مي باشد.

وكيل خانواده خوب در شيراز

۵۴ بازديد

وكيل خانواده خوب در شيراز

 

حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي در شيراز ،دانش اموخته ي گرايش حقوق خصوصي در ارشد آماده براي ارايه خدمات وكالت و مشاوره در انواع دعاوي حقوقي،كيفري،خانوادگي،ثبتي،بيمه،تجاري،تعزيرات،اداره كار،شهرداريو امور گمركي همچنين انجام تخصصي امور قراردادها و شركت ها با تكيه بر اطلاعات علمي و تعهد كاري مي باشد. اينجانب حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري در شيراز مشكل مراجعين را كامل بررسي كرده و در صورتي كه به هيچ وجه انجام وكالت و پيروزي وجود نداشته باشداز گرفتن پرونده صرف نظر نموده و از اتلاف وقت و هزينه ي مراجعين پيشگيري ميكند، و حتي در صورتي كه به هر دليلي پرونده در مسير با شكست مواجه شد كل هزينه ي پرداختي به موكلين برگشت داه ميشود.با اين تبصره حسن نيت خود را ثابت نموده ايم. مشاوره در دعاوي: -كلاهبرداري -خيانت در امانت -دعاوي موجر و مستاجرو تخليه -حق كسب و پيشه -پيش فروش ساختمان -جعل و استفاده از سند مجعول -طلاق از سوي مرد بدون دادن مهريه(موارد خاص) -دهها روش طلاق از سوي زن -طلاق توافقي -فريب در ازدواج -مهريه/نفقه/اجرات المثل/حضانت -دعاوي زمين -اصلاحات ارضي -انواع قتل/ادم ربايي/اسيدپاشي/اسلحه و مخدر -اختلاس -ارتشا -فروش مال غير -انحصار وراثت -دعاوي شهرداري -مصادره اموال -دعاوي بانكي -جرايم پزشكي -سقط جنين غيرقانوني -پولشويي -تهديد -اخاذي -جرايم رايانه اي -ربا و اموال نامشروع -موارد منافي عنف -رابطه نامشروع -سرقت -علامت تجاري -قاچاق -نزاع دسته جمعي -مزاحمت تلفني -شرب خمر -مطالبه طلب -دعاوي وقف و دهها مورد حقوقي و كيفري ديگر...