آرشیو خرداد ماه 1402

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

خم پروفیل آهن شیراز

۶ بازديد

خم پروفیل آهن

امروزه خمکاری یکی از کارهای مهمی است که در حوزه صنایع انجام می شود. خمکاری در حوزه هایی مانند لوله، پروفیل، قوطی، تیرآهن و ... انجام میشود. شرکت شیراز خم ارائه دهنده انواع خدمات خمکاری از جمله خم و نورد انواع مقاطع فلزی در ساخت در و پنجره، آلاچیق، سازه های فلزی باغ شهری و ساختمان سازی در شیراز، در این مقاله راجع به خم پروفیل آهن به شما خواهد گفت.

چگونگی خم پروفیل آهن

در طی فرایند خم پروفیل آهن، نیروی مکانیکی که به ورق و قوطی پروفیل وارد می شود، فرم آن را به خوبی تغییر می دهد. در این نوع خمکاری، سطح بیرونی، حالت کشتی پیدا می کند و فشار زیادی نیز بر لایه درونی وارد می آید. این فشار، در نهایت موجب به وجود آمدن حالت فنری در منطقه مورد نظر می شود. هنگامی که پروفیل به اندازه کافی انعطاف پذیر شد، می توان آن را به فرم های مختلفی درآورد. حالت پذیری پروفیل ها، به میزان کربن به کار رفته در ساختار و ضخامت آنها بستگی دارد. بنابراین هرچه کربن بیشتری در آن به کار رفته باشد، آن قطعه، سخت تر بوده و انعطاف کم تری خواهد داشت.

خم پروفیل آهن شیراز

خوب است بدانید در روش خمکاری صنعتی، از دستگاه خمکاری استفاده می شود. یکی از رایج ترین روش های خمکاری پروفیل آهن به صورت صنعتی، روش سه علتکی نام دارد. در این روش، سه غلتک که به صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند، کار خمکاری پروفیل را انجام می دهند. شرکت شیراز خم، پیشتاز در زمینه خم و نورد، از دستگاه های متنوعی برای امور خمکاری استفاده می کند. خم پروفیل آهن شیراز، در این شرکت برای شما عزیزان انجام می شود.

 

شیرازخم
شما میتوانید برای سفارش و یا مشاوره در زمینه ها ی خم و نورد پروفیل، خم لوله  ، خم تیر آهن و هزینه های با شماره های ما تماس حاصل فرمایید . گروه شیرازخم با دارا بودن پیشرفته ترین دستگاه بهترین ها را به شما ارائه میدهند.

شماره تماس: 09178187435