آرشیو آبان ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

انجام مقاله در زاهدان

۴۰ بازديد

انجام مقاله در زاهدان

 

گروه آرتزيز خدمات انجام مقاله خود را در تمامي شهرها ارائه مي نمايد. انجام مقاله در زاهدان نيز جزو خدمات ماست. يك مقاله ي خوب مقاله اي است كه داراي عنوان مقاله ، چكيده مقاله ، مقدمه ، روش ها ، نتايج ، بحث ، نتيجه گيري ، ارقام ، جدوال و منابع باشد. مقاله بايد پر قدرت باشد و بتواند منظور و هدف خود را به سادگي به مخاطب انتقال دهد. براي سفارش با شماره 09173377827  در تماس باشيد.

 

انجام مقاله

۴۰ بازديد

انجام مقاله

 

دانشجويان كارشناسي ارشد و يا دكتري مي توانند براي هرگونه خدمات پژوهشي با ما در ارتباط باشند.

چنانچه قصد انجام مشاوره در مورد پايان نامه خود را داريد و يا مي خواهيد تحليل آماري را انجام دهيد مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد .

براي انجام مشاوره و راهنمايي در اين زمينه مي توانيد با شماره 09173377827از طريق تلگرام، واتس اپ يا مستقيم در تماس باشيد. 

 

 

 

 

انجام پايان نامه عمران در شيراز

۵۰ بازديد

انجام پايان نامه عمران در شيراز

 

عمده دلايل تهيه پايان‌ نامه تحصيلي 

 

 يادگيري روش‌شناسي تحقيق؛

 توسعه نگرش علمي؛

 كسب موفقيت براي مطالعه‌اي جدي و عميق و كسب تجربه علمي در حوزه موضوعي خاص؛

 كسب مهارت براي مطالعه نقّادانه و موشكافانه؛

 بهره‌مندي از اطلاعات جديدتر؛

 شرط لازم براي دريافت مدرك تحصيلي؛

 انتشار نتايج پايان نامه به‌شكل مقاله پژوهشي در مجلات علمي و تخصصي.

 

قابليت‌هاي اين‌گونه منابع از نظر اطلاعاتي و پژوهشي، سبب شده است كه پايان‌نامه‌ها را از دو ديدگاه در رشته‌هاي مختلف دانشگاهي و پژوهشي مورد توجه قرار دهند: يكي به‌عنوان مدرك مفيد پژوهشي (به اعتبار متن تحقيق)؛ و ديگري به مثابه نوعي كتابشناسي تخصصي (به اعتبار فهرست مآخذ پاياني).

استفاده از پايان‌نامه تابع شرايط ويژه‌اي است زيرا، از لحاظ حقوقي، تكثير و نقل از پايان‌نامه‌هاي تحصيلي بدون اجازه از صاحبان اثر (دانشجو و استاد راهنما) مجاز نيست. طبق قانون واسپاري، نسخه‌هاي محدودي به دانشكده محل تحصيل و كتابخانه مربوط ارائه مي‌شود و در كتابخانه‌ها نيز سعي شده است از پايان‌نامه‌ها فقط در حد مطالعه در محل و احياناً معدودي نقل قول با ذكر منبع و يا استفاده از منابع و مراجع معرفي شده و نهايتاً روبرداشت چكيده پايان‌نامه‌ها استفاده شود.