آرشیو بهمن ماه 1400

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

سوپر مارکت ایرانی و افغانی

۲۹ بازديد

سوپر مارکت ایرانی و افغانی

 

 

در کشور آلمان، ایرانیان و افغانستانی های مقیم زیادی وجود دارد که به این کشور مهاجرت کرده اند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بدون شک به دنبال یک سوپر مارکت ایرانی و افغانی در آلمان می گردید. فروشگاهی که انواع مواد غذایی و غذاهای ایرانی افغانی را داشته باشد. فروشگاه یلدا، فروشگاهی در شهر دوسلدورف آلمان می باشد که ایرانیان و افغانیان عزیز می توانند هر آنچه که نیاز دارند به راحتی در آن پیدا کرده و خرید کنند.

 

سوپر مارکت ایرانی در آلمان

اگر دلتان برای انواع تنقلات ایرانی، آجیل ها، حبوبات، ادویه جات، سبزی ها و انواع غذاهای دیگر آن تنگ شده، حتما سری به یلدا شاپ بزنید، سوپرمارکت ایرانی در آلمان بزنید. یلدا شاپ انواع مواد غذایی ایرانی را در اختیار شما می گذارد. بدون شک افرادی که در کشوری غیر از کشور خودشان ساکن هستند، نمی توانند به راحتی مواد غذایی مخصوص کشور خود را پیدا کنند. بنابراین طبیعی است که به دنبال فروشگاهی باشند که این خوراکی ها را داشته باشد. فروشگاه و وبسایت یلدا این امکان را برای شما فراهم کرده است که هم به صورت حضوری و هم آنلاین، مواد غذایی ایرانی را تهیه نمایید.

 

سوپر مارکت ایرانی و افغانی

 

سوپر مارکت افغانی در آلمان

خبر خوب برای افغانستانی های عزیز اینکه فروشگاه یلدا انواع مواد غذایی افغانی را نیز به فروش می رساند. رژیم غذایی مردم کشور افغانستان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و اغلب این غذاها با سلیقه و ذائقه ی ایرانی ها سازگار است. همچنین باید بدانید کشورهای افغانستان، پاکستان و ایران غذاهای مشترک زیادی دارند.

 

سوپر مارکت ایرانی در برلین

ایرانیان عزیزی که ساکن شهر برلین آلمان هستند، می توانند انواع غذاهای آماده ی ایرانی از جمله قورمه سبزی و قیمه که طرفداران بسیار زیادی دارد را از سوپرمارکت یلدا تهیه نمایند. کافیست با یلداشاپ، فروشگاه آنلاین موادغذایی ایرانی و آلمانی تماس بگیرید.

 

سوپر مارکت افغانی در برلین

اگر شما افغانی عزیز هم ساکن برلین هستید، اما نمی دانید مواد غذایی افغانی را از کجا تهیه کنید، می توانید از طریق وبسایت ما سفارش خود را همین حالا ثبت کنید.

 

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی در آلمان

فروشگاه آنلاین مواد غذایی افغانی در آلمان