آرشیو مهر ماه 1401

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

تشخیص تصادفی بودن یک خودرو کار کرده

۱۰ بازديد

تشخیص تصادفی بودن یک خودرو کار کرده

نشانه های یک خودرو تصادفی کارکرده

بتونه کاری: برای یک بدنه ی پوسیده یا آسیب دیده، بتونه کاری پوشش خوبی است. اما به کار گیری بیش از حد آن در یک قسمت از خودرو، نشانه ی خوبی نیست و حتما خبر از آسیب دیدگی زیاد آن می دهد. از آنجایی که لبه های خودرو به شکلی کاملا صاف و تیز تولید می شوند، با کشیدن دستتان روی لبه ها، به سادگی می توانید خوردگی یا بتونه کاری آن را تشخیص دهید.

رنگ خودرو: خودرویی که دچار حادثه شده است، نیاز به صافکاری و نقاشی دارد. برای بررسی رنگ خوردگی باید با دقت بیشتری کاپوت، درها، صندو.ق عقب، سقف و لبه ها را ارزیابی کنید. انعکاس نور در قسمت رنگ شده، لکه های ریز رنگ یا سمباده روی بدنه نشانه های خوبی برای تشخیص نقاشی بدنه هستند.

سالم بودن سقف: حساس بودن سقف خودرو باعث می شود کوچکترین ضربه ای، آن را از حالت نرمال خارج کند. بنابراین در خودرو تصادفی، به علت ضربه به سقف، زاویه ستون ها و شیب سقف آن تغییر می کند که قابل تشخیص است.

رگلاژ درب ها: در صورتی که خودرو قبلا تصادف سنگینی داشته باشد، شاسی آن جا می خورد.در نتیجه کلاف درب ها از محور خود خارج می شود. اگر شاسی کشی به درستی انجام نشود، درب ها به خوبی باز و بسته نمی شوند. عدم رگلاژ درب ها علامت تصادفی بودن خودرو است.
شماره یدک کش شیراز

امداد باطری شیراز