خريد ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

خريد ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

۲۶ بازديد

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

 

ماده ضدعفوني كننده سطوح براي پاك كردن انواع سطح از هرگونه ميكروب، ويروس و آلودگي استفاده مي شود. استفاده مكرر از ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در مكان هاي پر رفت و آمد مثل بيمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... براي حفظ بهداشت و سلامت افراد بسيار ضروري است.

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز توليد شده در شركت پاكسايه به سرعت انواع سطوح را پاك كرده و كاربردي بسيار آسان و راحت دارد. اين محلول آماده مصرف است و نيازي به رقيق سازي ندارد. ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در اندازه هاي بزرگ توليد شده و مناسب مصارف خانگي و صنعتي مي باشد. ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز برند مادسان ماندگاري طولاني مدتي بر روي سطوح دارد و پايداري بسيار بالايي نسبت به ساير مواد ضدعفوني كننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 

 

ويژگي هاي ماده ضدعفوني كننده سطوح مادسان

  • ساخته شده بر پايه ي بنزالكبلوبم كلرايد
  • محلولي قوي جهت كشتن انواع باكتري ويروس و قارچ
  • جلوگيري از شيوع بيماري هاي مسري
  • قابل استفاده بر روي سطوح مختلف شهري منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
  • بدون عوارض جانبي براي انسان و محيط زيست، تاييد شده توسط, Epa, fda و سازمان بهداشت جهاني
  • پايداري بالا نسبت به ساير ضدعفوني كننده هاي مرسوم بازار
  • قدرت بالا در از بين برندگي تمام عوامل بيماري زاي بيولوژيك
  • بدون خورندگي و آسيب رساندن به سطوح حساس
  • بدون ايجاد لك و پوسيدگي در انواع منسوجات و لوازم شخصي
  • ارزانترين ماده ضد عفوني كننده موثر موجود در بازار
  • دومين ماده پرمصرف ضدعفوني كننده پس از الكل

ضدعفوني كننده بدون الكل سطوح

براي استفاده از ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز بهتر است كه اجازه دهيد اين ماده حداقل ۳۰ ثانيه روي سطح بماند تا همه ي ويروس هاي موجود روي سطح از بين بروند. همچنين بهتر است كه اجازه دهيد اين مواد خود خشك شوند و اقدامي جهت خشك كردن سطح مورد نظر نكنيد تا به طور كامل همه ي ويروس ها از بين بروند.

خريد ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز براي پاك كردن آلودگي و ميكروب از سطوح به منظور حفظ سلامتي عمومي است. شركت بهداشتي مادسان توليد كننده محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در شيراز و جنوب كشور است. مشتريان عزيز در سراسر شهرهاي جنوبي كشور مي توانند سفارشات خود را ثبت نمايند و خريدي مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه كنند.

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز برند مادسان بسيار ويژگي هاي برتري نسبت به ديگر محصولات ضدعفوني موجود دارد. در توليد اين محصول با استفاده از فرمولاسيون قوي هيچ گونه عوارضي به انسان و محيط زيست وارد نمي شود و لك و پوسيدگي بر جاي نمي گذارد. براي خريد اين محصول مي توانيد با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نماييد.

خريد محلول ضدعفوني كننده بيمارستاني

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در آزمايشگاه ها، دندان پزشكي ها، مراكز اهداي خون، تزريقات، هتل ها، آرايشگاه ها و سطوح عمومي بسيار كاربرد دارد. اين محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاك كنندگي بالا خورندگي در لوازم شخصي و سطوح ايجاد نكرده و تمام ميكروب هاي موجود در محيط بيمارستان ها را به راحتي از بين مي برد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.