آرشیو تیر ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

هزينه موشن گرافيك در شيراز

۶۵ بازديد

هزينه موشن گرافيك در شيراز

 

 

موشن گرافيك تبليغاتي يكي از راه هاي بسيار جذاب براي تبليغات كسب و كار و برندسازي مي باشد. چرا كه مي توان با استفاده از تصاوير زيبا و صداهاي جذاب ، بهترين داستان ها را در قالب موشن گرافيك براي مخاطب تعريف كرد. موشن گرافيك تبليغاتي راه حل بسياري از برند ها براي معرفي محصولات و خدماتشان به خصوص آنهايي محصولات و خدمات پيچيده اي دارند ، مي باشد. ما نيز آن را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

هزينه موشن گرافيك شيراز

۶۴ بازديد

هزينه موشن گرافيك شيراز

 

اين روزها بازار تبليغات بسيار داغ است و در زندگي هر فردي ريشه كرده است. به نحوي كه حيات شغلي هر فردي به تبليغات وابسته است. روش هاي زيادي براي تبليغات كسب و كار وجود دارد از تبليغات چاپي گرفته تا تبليغات آنلاين و اينترنتي. اما با پيشرفت تكنولوژي تبليغات آنلاين بسيار گسترده شده و بسياري از كسب و كار ها به اين نوع تبليغات روي آورده اند. سايت و شبكه هاي اجتماعي نمونه اي از تبليغات آنلاين هستند.

هزينه موشن گرافيك

۷۹ بازديد

هزينه موشن گرافيك

  

 


هزينه موشن گرافيك به صورت ثانيه اي محاسبه شده و بستگي به مدت زمان آن دارد. براي اطلاعات بيشتر در رابطه با موشن گرافيك و هزينه ي آن با ما در تماس باشيد.

حمل خودرو از جيرفت به تهران

۷۵ بازديد

حمل خودرو از جيرفت به تهران

 

حمل خودرو در كرمان توسط مجيد امداد شامل خدمات مختلفي مي گردد كه در ادامه اين خدمات را بيان خواهيم كرد :

حمل خودروهاي وارداتي در كرمان و جيرفت

حمل خودرو در كرمان و جيرفت و حمل خودروهاي تصادفي به مراكز بيمه

حمل خودرو به نمايندگي در كرمان و جيرفت

حمل خودرو به مراكز تعويض پلاك در كرمان و جيرفت

حمل خودرو تصادفي در كرمان و جيرفت به تعميرگاه

حمل خودروهاي لوكس در كرمان و جيرفت

حمل خودرو صفر در كرمان و جيرفت

و ...

حمل خودرو در جيرفت

۷۹ بازديد

حمل خودرو در جيرفت

 

 

مجيد امداد كه در زمينه حمل خودرو كرمان و جيرفت فعاليت دارد با استفاده از تكنولوژي روز دنيا و ماشين آلات استاندارد و همچنين رانندگان مجرب خدمات حمل خودرو در جيرفت را به انجام مي رساند. تنها موبايل خود را درآورده و شماره ما را بگيريد. ما در اسرع وقت خود را به شما مي رسانيم.


حمل خودرو از كرمان به تهران

۸۲ بازديد

حمل خودرو از كرمان به تهران

 

بدون اغراق مجيد امداد يكي از فعال ترين و بهترين شركت هاي حمل خودرو در كرمان مي باشد. حمل خودرو در كرمان ممكن است به دلايل متعددي انجام گردد. هنگام تحويل خودروي صفر و يا  مواجه شدن خودرو با نقص فني در جاده و يا هر عامل ديگري نياز به حمل خودرو در كرمان پيدا مي كنيد. در اين مواقع كافيست با مجيد خودرو تماس گرفته تا در سريع ترين زمان ممكن حمل خودرو در كرمان را به انجام رسانده و به ياري شما عزيزان بشتابيم.

حمل خودرو در كرمان توسط شركت مجيد امداد با بهترين تجهيزات و ماشين آلات و همچنين كادر حرفه اي انجام شده تا رضايت مشتريان عزيز خود را به همراه داشته باشد و كيفيت خدمات مجيد امداد زبانزد همگان گردد.


انواع سوله صنعتي

۷۷ بازديد

انواع سوله صنعتي

 

همانطور كه مي دانيد سوله صنعتي انواع مختلفي دارد و براي كاربرد هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد.

در مطالب قبلي شما را با برخي از مهم ترين ويژگي ها و مشخصات سوله ها آشنا كرديم و اطلاعاتي در خصوص فوايد ساخت سوله در اختيارتان قرار داديم.

در ادامه همراه ما باشيد تا اطلاعات بيشتري در زمينه انواع سوله صنعتي به دست آوريد.

در اينجا مي خواهيم شما را با انواع سوله صنعتي آشنا كنيم با ما همراه باشيد.

انواع سوله هاي صنعتي

از كارگاه ها گرفته تا انبارها و آشيانه هاي هواپيما براي هر صنعتي انواع سوله صنعتي وجود دارد و بسياري از اين صنايع بدون آنها نمي توانند تجارت كنند.

سوله هاي توليدي

تأسيسات انبارداري در مقياس بزرگ براي پردازش و نگهداري دانه هاي برداشت شده يا ساير محصولات قبل از آماده شدن براي حمل و نقل ضروري است.

به دليل فسادپذيري محصول، مهم است كه اين ريخته ها با محافظت نهايي در ذهن ساخته شوند تا هم كيفيت و هم سودآوري آن تضعيف نشود.

بنابراين، چگونه مي توانيم به يك سوله فعال دست پيدا كنيم؟

تمامي سوله هاي را بايد قوي و هوشمندانه مي سازيم.

نكات مهم در ساخت سوله هاي توليدي

در اين دو نوع از انواع سوله صنعتي ستون و خرپا كاملاً گالوانيزه هستند. آنچه اين امر را بسيار مهم مي كند اين است كه طبق اعلام انجمن گالوانيزه هاي آمريكايي، در يك محيط روستايي، فولاد با متوسط ​​3.00 ميليون پوشش زينك تا 100 سال به تعمير و نگهداري نياز ندارد! در يك محيط صنعتي، آنها بيش از 70 سال عمر مي كنند.

سوله هاي بايد كاملاً مهندسي شده باشند تا بتوانند در دوام طولاني داشته باشند. از هرگونه طراحي و قوانين و مقررات ساختماني پيروي مي كنيد تا از ماندگاري و اثربخشي ريخته شده شما اطمينان حاصل شود.

ساخت سوله صنعتي

سوله مخصوص هواپيما

ارزش دلار و اهميت ايمني هواپيماهاي تجاري به معناي محافظت از آنها در برابر عناصر و دسترسي غيرمجاز يا مزاحمان است.

هواپيماهاي قابل حمل هواپيما با امكان در اختيار قرار دادن هر چيزي از كوچكترين هواپيماي كوچك تا هواپيماهاي نظامي يا تجاري، با داشتن دهانه هاي جانبي و جلو فوق العاده گسترده اي دارند و درهاي كشويي را به منظور اطمينان از ايمن بودن هواپيما در داخل و خارج از ميله ها مشخص مي كنند.

آنها همچنين به طور معمول داراي درهاي دسترسي پرسنل و درهاي غلتكي جداگانه براي ليفتراك و ساير وسايل نقليه كوچك هستند. براي برخي از عمليات ها، يك خليج كارگاه محصور يا منطقه اختصاصي مي تواند انجام امور مربوط به تعمير و نگهداري و بازرسي را آسان كند.

منتظر آپديت جديد اين مقاله باشيد تا با ساير نمونه هاي سوله صنعتي آشنا شويد.

سازه پيش ساخته شيراز

۷۶ بازديد

سازه پيش ساخته شيراز

 

 

انواع سازه پيش ساخته در پروژه هاي مختلف ساختماني و عمراني مورد استفاده قرار مي گيرند؛ كه از مهم ترين انواع سازه هاي پيش ساخته مي توان به سازه ال اس اف و بتني اشاره كرد. استفاده از سازه پيش ساخته ال اس اف از سال 1950 ميلادي آغاز شد و در سال 1990 به اوج خود رسيد و در ايران از سال 1385 مورد استفاده قرار گرفت.

خانه هاي پيش ساخته

سازه پيش ساخته كاربردهاي فراواني دارد و از آن مي توان در انواع كاربري ها استفاده نمود. از جمله كاربرد هاي آن مي توان در ساختمان هاي مسكوني، ويلاها، ساختمان هاي اداري يا حتي صنعتي، هتل ها، هتل آپارتمان ها، مدارس، دانشگاه ها، رستوران ها و بسياري موارد ديگر را نام برد.

ساختمان پيش ساخته چوبي

بسياري از اين مدل سازه پيش ساخته را مي توان از جنس چوب ساخت و ساختمان پيش ساخته چوبي توليد نمود. ساختمان پيش ساخته چوبي براي استفاده در ويلاها و خانه باغ ها بسيار كاربرد داشته و مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است. چرا كه ساختمان پيش ساخته چوبي از زيبايي چشمگيري نيز برخوردار است.

سوله شيراز

۶۸ بازديد

شركت مهندسي رهنما سازه پارس از سال 1388 فعاليت خود را با نام مهندسي ورا ترسيم ايده آغاز نموده است،
تخصص اصلي شركت مهندسي رهنما سازه پارس؛ طراحي . ساخت و نصب انواع سازه هاي با اتصالات پيچ و مهره و انواع سازه هاي صنعتي و سوله و نيز سازه هاي با اتصالات جوشي مي باشد.