آرشیو دی ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

موسسه خيريه جهيزيه شيراز

۴۰ بازديد

خيريه جهيزيه در شيراز

 

 

 

موسسه خيريه جهيزيه شيراز

موسسه خيريه همت با بررسي و شناسايي نوعروسان و جواناني كه بضاعت مالي اندكي دارند در تهيه جهيزيه به عنوان خيريه جهيزيه در شيراز عمل مي كند. اكنون خيريه همت پارس زمين از شما عزيزان تقاضا دارد كمك هاي نقدي و يا غيرنقدي خود در جهت آماده سازي لوازم اوليه و اساسي منزل براي اين جوانان به موسسه همت پارس زمين هديه كنيد.  

 

همان طور كه مي دانيد در دين اسلام ازدواج امري پسنديده است. اين امر چنان با ارزش و مهم است كه پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) حفظ نيمي از دين را با ازدواج ميسر مي داند. با اين حال امروزه با وضعيت كنوني كشور مشكلات اقتصادي پيش رو براي جوانان بسيار زياد شده و تهيه مايحتاج اوليه منزل براي دختران و پسران كم بضاعت امري سخت و ناراحت كننده شده است. خيريه همت سعي كرده است با راه اندازي يك خيريه جهيزيه در شيراز در راستاي اين هدف ارزشمند تلاش كند.

سخن امام صادق عليه السلام در زمينه مشكل مالي در ازدواج در كتاب من لايحضره الفقيه به اين گونه آمده است : من ترك التزويج مخافة الفقر فقد اساء الظن بالله عز و جل، ان الله عز و جل  يقول ان يكونوا فقراء يغنهم الله من فضله.  يعني هر كس از ترس فقر ازدواج نكند نسبت به لطف خداوند بدگمان شده است. چرا كه خداوند مي‌فرمايد: اگر آنان فقير باشند خداوند از فضل و كرم خود بي نيازشان مي‌كند. (جلد ۳، ص. ۲۵۱)

اكنون موسسه خيريه همت پارس زمين در راستاي اجراي اين عمل مهم و الهي در جهت تهيه وسايل زندگي جوانان سعي دارد  به عنوان فعال ترين خيريه جهيزيه در شيراز كوشا باشد. انجام اين عمل با كمك شما خيران عزيز راهي هموار تر خواهد شد.

 

 

موسسه خيريه جهيزيه در شيراز

موسسه همت پارس زمين كه يك خيريه جهيزيه در شيراز است با تهيه و توزيع جهيزيه براي زوج هاي جوان در تلاش است تا امر مقدس ازدواج را حفظ و نگهداري كند. موسسه همت پارس زمين با تهيه و عرضه لوازم ضروري مورد نياز جوانان در تهيه خيريه جهيزيه در شيراز پيشگام است.

ليست موسسات خيريه شيراز

۳۴ بازديد

موسسه خيريه در شيراز

 

ليست موسسات خيريه شيراز

موسسه خيريه همت پارس زمين يك موسسه خيريه در شيراز است كه خيرين عزيز مي توانند كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را به دست افراد بي بضاعت شهر شيراز برسانند.

 

 

موسسه خيريه همت پارس زمين با همكاري و تلاش بي وقفه خيرين شيراز در راستاي همه گيري نيكوكاري در شيراز مي كوشد تا به حول و قوه الهي ديگر نيازمندي در شهر شيراز وجود نداشته باشد. اگر به دنبال يك موسسه خيريه در شيراز هستيد كه با اطمينان در امر خير شريك شويد بايد بدانيد كه موسسه خيريه همت پارس زمين جزو برترين و كوشا ترين موسسه خيريه در شيراز است. هدف اين موسسه خيريه در شيراز تامين ما يحتاج قشر آسيب پذير و نيازمند جامعه با توكل بر خدا و ياري رساني خيرين عزيز است.

 

 

موسسه خيريه شيراز

موسسه خيريه در شيراز با كمك نهادهاي مردمي و انجام اعمال بشر دوستانه به رفع نياز ها و مشكلات مدد جويان مي پردازد. فعاليت هاي موسسه خيريه شيراز ميتواند به صورت مستقيم و يا به نوعي مرتبط با امور خيريه باشد.

 

موسسات خيريه در شيراز 

موسسات خيريه در شيراز به گونه هاي متفاوتي منابع مالي خود را تامين مي كنند. از انواع موسسه خيريه در شيراز مي توان به دولتي يا خصوصي بودن آن موسسه نام برد. موسسه خيريه همت پارس زمين در اوايل فعاليت خود به صورت خودكفا با هزينه هاي شخصي در اين عرصه به فعاليت مي پرداخت و از سال 96 با كسب پروانه فعاليت به طور رسمي كار خود را آغاز كرد.

موسسه هاي خيريه در شيراز

موسسه خيريه همت پارس زمين با تهيه مرزوقات و سبد كالا به صورت هفتگي و ماهانه در جهت رفع به موقع نيازهاي نيازمندان مي كوشد. اين موسسه خيريه در شيراز با برگزاري پويش هاي مردمي قدمي براي كم كردن نيازهاي مستضعفين كشور بر مي دارد. شما عزيزان نيز مي توانيد با پرداخت آنلاين به شماره حساب موسسه و يا ارسال كمك هاي غير نقدي خود در اين راه هم قدم شويد.

 

مراكز خيريه در شيراز

۴۳ بازديد

خيريه همت پارس زمين

 

مراكز خيريه در شيراز

اميد است كه با ياري شما بتوانيم گره هاي بسيار ديگري از مشكلات نيازمندان و محرومان برداريم.

خيريه شيراز

موسسه خيريه همت پارس زمين، خيريه شيراز كه چندين سال با هزينه هاي شخصي اقدام به حمايت از نيازمندان واقعي جامعه مي نمود در سال ۱۳۹۶ با كسب پروانه فعاليت از اداره محترم بهزيستي شهرستان شيراز با شماره ثبت ۳۷۶۷ فعاليت خود را به صورت رسمي و قانوني اغاز كرد كه اهداف كلي موسسه حمايت از ايتام صغير ، بيماران سرطاني و صعب العلاج ، ايجاد اشتغال جهت معلولين و محروميت زدايي از نيازمندان واقعي جامعه مي باشد.

مركز خيريه در شيراز

موسسه خيريه همت توانسته است با توجه شفافيت در عملكرد ،تكريم ارباب رجوع و نحوه خدمت رساني به مددجويان به عنوان نماينده قرارگاه جهادي امام رضا (ع) (( اپليكيشن سايه)) نيز انتخاب و فعاليت نمايد.

مركز خيريه شيراز

خوشحاليم كه توانسته ايم با كمك هاي خيرين محترم و نيك انديشان گرانقدر و فهيم ، گام هاي موثري در حمايت از نيازمندان واقعي برداريم.

 

ايمان امداد

۳۶ بازديد

امداد خودرو ابركوه

 

 

در صورتي كه در جاده ماشين شما دچار نقص فني شد ، اولين چيزي كه به ذهنتون خطور ميكنه اينه كه بهتره در كاپوت ماشين رو باز كنم و ببينم مي شه اون رو تعمير كرد و فعلا راه افتاد يا نه . بعد از اينكه در كاپوت رو باز كردين ، آرزو ميكنيد كه اي كاش از مكانيك خودرو بيشتر اطلاع داشتين يا شايد يه كاربلد الان كنارتون بود . اينجاست كه بايد ياد بهترين امداد خودرو در شيراز بيفتيد . با شماره ما تماس بگيريد . ما شما رو راهنمايي ميكنيم تا اول بتونيد اگر ايراد ماشينتون جزئي هست ، خودتون اون رو راه بندازيد . ولي اگر كار از اين حرفا گذشته بود و نياز بود كه ماشينتون به يك تعميرگاه معتبر و خوب حمل بشه ، باز هم حمل ماشين در محدوده شيراز و يا حمل ماشينتون در استان فارس رو به ما بسپاريد . ما بهترين گزينه ها رو براي امداد خودرو ماشينتون در شيراز ارائه  ميكنيم . پس هميشه در سفر ، امداد خودرو ايمان يادتون باشه.

 

امداد خودرو جم