آرشیو اسفند ماه 1401

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

حمل خودرو در کرمان

۵ بازديد

حمل خودرو در کرمان

بدون اغراق مجید امداد یکی از فعال ترین و بهترین شرکت های حمل خودرو در استان کرمان است. حمل خودرو در کرمان ممکن است به دلایل متعددی انجام گردد. هنگام تحویل خودروی صفر و یا  مواجه شدن خودرو با نقص فنی در جاده و یا هر عامل دیگری نیاز به حمل خودرو در کرمان پیدا می کنید. در این مواقع کافیست با مجید خودرو تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن حمل خودرو در کرمان را برای شما انجام داده و به یاری شما عزیزان بشتابیم.

حمل خودرو در کرمان توسط شرکت مجید امداد با بهترین تجهیزات و ماشین آلات و همچنین کادر حرفه ای و مجرب انجام می شود تا رضایت مشتریان عزیز خود را به همراه داشته باشد و کیفیت خدمات مجید امداد زبانزد همگان گردد.

 

خودرو بر کرمان یدک کش 

 مجید امداد، فعال در زمینه حمل خودرو کرمان با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و ماشین آلات استاندارد و همچنین رانندگان مجرب، خدمات حمل خودرو در کرمان را انجام می دهداز جمله مواردی که در یدک کش باید رعایت شود مجهز بودن به وسایل و ابزار مورد نیازو یدک کشی های نوع مختلف است.چون خودروها باهم متفاوت هستند وجود وسایل وابزار موردنیاز هم از الزامات است .تنها با شماره گیری شماره های درج شده در وبسایت،خواهید دید که متخصصین مجید امداد در اسرع وقت خود را به شما می رسانند.

حمل خودرو از کرمان به تهران

حمل خودرو از کرمان به تهران ممکن است به دلایل مختلفی از جمله  تصادف ، خودروی صفر ، خودروی وارداتی ، انتقال به نمایندگی و ... انجام گردد.

حمل خودرو از کرمان به تهران با خودروبر انجام میگیرد که هزینه حمل خودرو طبق تعرفه مصوب همراه با بیمه نامه معتبر همه روزه انجام می شود. حمل خودرو به تهران محدودیتی در نوع خودروندارد شما می توانید انواع خودرو را فوری به تهران ارسال کنید.

مجید امداد با در اختیار داشتن کادر حرفه ای و مجرب و با کمترین زمان ، خدمات حمل خودرو در کرمان و حمل خودرو از کرمان به تهران را با مناسب ترین کیفیت و قیمت به اقصی نقاط تهران ارسال خواهد کرد.

خمکاری آهن آلات در شیراز

۷ بازديد

خمکاری آهن آلات در شیراز
 

در مجموع برای خمکاری روش های زیادی وجود دارد اما عمدتا از دو روش دستگاهی یا دستی استفاده میشود :

امروزه دستگاه ها و ماشین آلات متنوعی برای فرایند خم کردن در بازار وجود دارد که هر کدام به وسیله ی ابزار هایی مانند پانچ و سمبه ، توانایی ایجاد نوعی خمش و زاویه را دارند.
دستگاه های خمکاری عبارت اند از: ۱ – خمکن های دستی ۲- خمکن ساده ستونی ۳ – ماشین خمکن برقی ۴ – پرس های خمکن مکانیکی و هیدرولیکی

روش دوم هم خمکن دستی میباشد که برای ورق های بزرگ و در طول و ضخامت مشخص به کار گرفته میشوند.

 

هزینه خمکاری

از آنجایی که خمکاری یکی از پرکاربرد ترین فعالیت ها در صنایع هوافضا ، خورو سازی ، ساختمان سازی و … است، میزان هزینه ی تمام شده ی این فرایند موضوع مهمی برای صنعتگران خواهد بود و طبیعتا محصولات و ماشین آلاتی دراین حوزه مورد توجه قرار میگیرند که بیشترین دقت و ظرافت را با مناسب ترین هزینه فراهم کنند.

خم آهن آلات در شیراز

با گسترش شهرک های صنعتی و پیشرفت تولیدات داخلی با کیفیت در این حوزه بالطبع هزینه های این فرایند کاهش میابد چرا که یکی از عوامل موثر بر هزینه ی این عملیات مانند خیلی از فعالیت های دیگر مرتبط به واردات دستگاه ها و ماشین آلات این کار است که قعطعا هزینه ی قابل توجهی از تولیدکنندگان مصرف می‌ شود.

گروه خمکاری در شیراز

گروه شیراز خم با در بر داشتن دستگاه های پیشرفته و نیرو های ماهر در این زمینه تمامی خدمات خمکاری و نورد آهن آلات را انجام میدهد با هزینه کاملا مقرون بهع صرفه میتونید برای مشاوره یا خرید با کارشناسان شیرازخم تماس بگیرید.