فوم حفاري در شيراز و جنوب كشور

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

فوم حفاري در شيراز و جنوب كشور

۲۵ بازديد

توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور

 شركت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعاليت خود را در زمينه مشاوره، تامين مواد و ارائه خدمات فني و مهندسي در خصوص مواد افزودني بتن وگروت هاي پايه سيماني و اپوكسي آغاز نمود.

در حال حاضر اين شركت با بهره گيري از دانش فني مهندسي روز دنيا و با به كارگيري كادر مجرب در توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور فعال است. مواد توليد شده در شركت پترو آپادانا شامل: انواع روان كننده ها)نرمال، زودگير، ديرگير و ابر روان كننده (انواع آب بند كننده ها، چسب هاي ساختماني، انواع ترميم كننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شيميايي بتن و فوم حفاري.

گروت در شيراز

شركت پترو آپادانا آراز پارس در زمينه ي توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور و انواع گروت هاي پايه سيماني و اپوكسي به فعاليت مي پردازد انواع گروت هاي توليد شده مثل گروت هاي آماده يGLR ، گروت اپوكسي XCR، گروت منبسط كننده ي EGR و ...

پودر ضد فرسايش

شركت پترو آپادانا با عرضه ي انواع پودر هاي ضد فرسايش در توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور يكه تاز است.

فوم بتن در شيراز و جنوب كشور

شركت توليدي ساختماني پتروآپادانا با توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور، به توليد فوم بتن در شيراز و در شهرهاي جنوبي كشور به فعاليت مي پردازد.

فوم حفاري در شيراز و جنوب كشور

كارخانه پتروآپادانا با توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور در تلاش است تا شهر شيراز و شهرهاي جنوبي را از واردات مواد ساختماني مثل فوم بتن، فوم حفاري و انواع مواد ساختماني بي نياز سازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.