گربه بریتیش در تهران

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

گربه بریتیش در تهران

۹ بازديد

 

گربه بریتیش در تهران

آموزش و یادگیری
درست است که صاحبان پت برای گربه‌ها آموزش به خصوصی مثل سگ‌ها ندارند، ولی این نژاد گربه بریتیش بسیار مطیع بوده و از قدرت یادگیری بالایی برخوردار است. به گونه‌ای که در همه مجلات و مقاله‌های علمی نیز از هوش و استعداد این نژاد صحبت‌های فراوانی شده است.

وضعیت تغذیه
هر چند بریتیش‌ها از موهای کوتاه و زیبایی پوشیده شده‌اند، ولی دارای اندام عضلانی هستند و لازم است که برای خوش فرم و اصیل دیده شدنشان، در میزان و نحوه تغذیه آنها توجه بسیاری شود؛ در غیر اینصورت عضلات حالت خوش فرمی خود را از دست می‌دهند و این اضافه وزن در زمان راه رفتن این کوچولوهای بریتانیایی به خوبی مشاهده خواهد شد.

نژاد گربه‌ بریتیش روزانه به ۷۰ کالری برای هر کیلوگرم وزن خود احتیاج دارد. در کنار تغذیه خوب و استفاده از برندهای معتبر غذای خشک، باید به تحرک و ورزش آنها نیز توجه کنید. اگرچه این گربه‌های بریتانیایی بسیار آرام هستند و ممکن است در طول روز به جنب و جوش نپردازند، اما از نیاز آنها برای ورزش و تحرک غافل نشوید تا همواره سالم بمانند و باوقار و اصیل دیده شوند و فرم همیشگی بدنشان محفوظ بماند.

سلامت و نگهداری
اصولا نژاد گربه بیریتیش شورت هیر سالم هستند، ولی در معرض ابتلا به کاردیومیوپاتی هایپرتروفی (HCM) و هموفیلی B و نیز اختلال خونی ارثی هستند. رایج‌ترین نوع بیماری قلب در گربه‌ها، کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک است که موجب ضخیم شدن بیش از حد ماهیچه قلب می‌شود.

همان طور که اشاره شد، این نژاد مستعد چاقی است که ممکن است سبب بروز دیابت در او گردد؛ بنابراین باید مراقب سلامت وزن گربه‌ خود باشید. همچنین مشکلاتی نظیر بیماری‌های لثه و التهاب لثه در گربه‌های بریتیش بیش از سایر گربه‌ها است.

ارتباط با کودکان و سایر حیوانات
نژاد گربه بریتیش خوش اخلاق، کاملا برای زندگی در خانواده‌های دارای فرزند و سگ‌های دوستدار گربه مناسب است. این گربه‌ها رابطه خوبی با حیوانات خانگی دیگر مثل سگ‌ها دارند. ولی موقعی که هر حیوان خانگی دیگری را به خانه می‌آورید، باید کاملا نظارت داشته باشید.

 


غذای خشک بچه گربه بریتیش رویال کنین

غذای خشک گربه Royal Canin British Shorthair Kitten حاوی پروتئین مرغ خشک شده، برنج، پروتئین های گیاهی ایزوله شده، چربی های حیوانی، ذرت، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، گلوتن ذرت، آرد گندم، تفاله چغندر، الیاف گیاهی، روغن ماهی، مواد معدنی، روغن سویا، مخمرها و مشتقات آن، پوسته و دانه های پسیلیوم ( ۰/۵٪)، فروکتو الیگو ساکاریدها، مخمر هیدرولیز شده (منبع مانو الیگو ساکارید)، عصاره مخمرها (منبع بتاگلوکانها)، روغن گل گاوزبان، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، سخت پوستان هیدرولیز شده (منبع گلوکزآمین)، غضروف هیدرولیز شده (منبع کندرویتین)، ویتامین آ، ویتامین د۳، ویتامین ای، آهن، ید، مس، منگنز، سلنیوم، ال کارنیتین، مواد نگهدارنده و انواع آنتی اکسیدان ها می باشد. برای خرید این غذا کلیک نمایید.

 

غذای پوچ گربه بریتیش ادالت رویال کنین

غذای پوچ گربه بریتیش ادالت رویال کنین (Royal Canin British Shorthair Adult) یک محصول ایده آل حاوی مواد مغذی و میزان چربی کنترل شده است. این محصول به صورت اختصاصی برای گربه های نژاد بریتیش توسط شرکت رویال کنین فرانسه طراحی و تولید شده است. غذای پوچ بریتیش رویال کنین دارای رطوبت بالا بوده و کمبود آب مورد نیاز بدن گربه را تامین می کند. این غذا را می توانید با غذای خشک حیوان ترکیب کنید. این غذا انتخاب مناسبی برای این نژاد گربه می باشد. انواع ویتامین موجود در این غذا به حفظ سلامت و شادابی بدن گربه کمک می کند. دانه های استوانه ای شکل این غذا متناسب با دهان گربه بوده به خوبی با غذای خشک حیوان مخلوط می شوند. این غذا تقویت کننده دستگاه ادراری گربه می باشد. منشا پروتئین این غذا حیوانی است و در ترکیب آن غلات، ماهی و مشتقات آن، پروتئین های گیاهی، چربی، مواد معدنی و ویتامین به چشم می خورد. برای خرید این غذا کلیکنمایید.

اگه زندگیتون اونقدر شلوغه که فرصت خاروندن سرتون رو ندارین ولی دلتون می‌خواد هرطور شده یه همخونه‌ی 4 پای خرخرو داشته باشین، گربه مو کوتاه یا‌ شورت هیر مثل گربه بریتیش شورت هیر بهترین انتخاب براتون هست چرا؟ چون این کوچولوهای دوست داشتنی برای زندگی آپارتمانی مناسب‌ترن و روزانه برای نگهداری ازشون زمان کمتری باید بگذارین. همه‌ی این‌ها به افتخار موهای کوتاهشونه. خب بیایید ببینیم گربه‌‌های شورت هیر چه انواعی دارن و پرطرفدارترین گربه‌های شورت هیر، گربه‌های بریتش شورت هیر و آمریکن شورت چه خصوصیاتی دارن. آماده‌اید؟

 

فروش گربه بریتیش گلد در تهران

خرید گربه بریتیش در تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.