نوين سوله

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

نوين سوله

۱۶۳ بازديد

نوين سوله

 

ديگر زمان استفاده از سوله هاي قديمي و سنتي كه با تير و آهن و بست و ستون ساخته مي شد و هزينه ي گزافي در پي داشت و علاوه بر اين زمان زيادي نيز براي توليد آن ها به كار برده مي شد، به پايان رسيده است. امروزه سوله سنتي جاي خود را به سوله نوين داده است كه نسبت به آن مزاياي بسيار زيادي دارد. امروزه ساخت سوله نوين UMB (يو بي ام) كه از سيستم بدون اسكلت برخوردار مي باشد؛ بسيار فراگير شده است.

 

سوله نوين

 

مزاياي سوله نوين UBM (يو بي ام)

همان طور كه گفته شد سوله نوين UBM (يو بي ام) مزاياي بسيار زيادي نسبت به سوله سنتي دارد. از جمله مزاياي سوله نوين UBM (يو بي ام) مي توان به موارد زير اشاره كرد:

طراحي و توليد سوله نوين UBM (يو بي ام) بسيار انعطاف دارد و مي تواند مطابق با نياز افراد در طول و عرض و ارتفاع متفاوت باشد.

به علت اينكه سوله نوين UBM (يو بي ام) بدون ستون مي باشد مي تواند در دهانه هاي مختلف كوچك و بزرگ ساخته شود.

سوله نوين UBM (يو بي ام) بسيار مقاوم بوده و در برابر زلزله، گرما، سرما، طوفان، باد و برف عايق مي شود.

ظاهر زيباي سوله نوين UBM (يو بي ام) كه مي تواند در رنگ هاي مختلف توليد شود طرفداران بسياري دارد.

با توسعه شغل و كسب و كار سوله نوين UBM (يو بي ام) را نيز مي توان توسعه بخشيد و طول آن را بدون هيچ محدوديتي افزايش داد.

در ساخت سوله نوين UBM (يو بي ام) از ورق هاي گالوانيزه استفاده مي شود كه با محيط زيست سلزگار بوده و هيچ گونه مشكلي براي آن ايجاد نمي كند.

شستشوي سوله نوين UBM (يو بي ام) بسيار راحت مي باشد.

سوله نوين UBM (يو بي ام) ضد آب، ضد آتش و زنگ مي باشد.

هزينه تعمير و نگهداري سوله نوين UBM (يو بي ام) بسيار كم است.

 

ساخت سوله نوين UBM (يو بي ام)

اما چرا از سوله هاي UBM (يو بي ام) با عنوان سوله سبك نام مي بريم؟ دليل آن واضح است. چرا كه سوله نوين UBM (يو بي ام) قابليت طراحي، توليد و نصب در هر مكاني را داراست. در ساخت سوله نوين UBM (يو بي ام) از هزينه ها و ابزار اضافي كه در سوله سنتي استفاده مي شود، خبري نيست. علاوه بر اين ها توليد سوله نوين UBM (يو بي ام) بسيار سريع و مقرون به صرفه نيز مي باشد.

سوله سازي قشقايي با كادري مجرب در زمينه ساخت سوله نوين UBM (يو بي ام) مهارت و تجربه اي چندين ساله دارد. پس ساخت سوله نوين، سوله ارزان، سوله سريع و سوله سبك مورد نياز خود را به ما بسپاريد.

 

نوين سوله

سوله UBM جزو سوله هاي نوين دسته بندي مي گردد كه با استفاده از مصالح و پوشش هاي نوين توليد شده و مزاياي بسيار زيادي نسبت به سوله هاي قديمي دارد. مزاياي نوين سوله UBM را در بالا برشمرديم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.