ليست موسسات خيريه شيراز

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

ليست موسسات خيريه شيراز

۳۶ بازديد

موسسه خيريه در شيراز

 

ليست موسسات خيريه شيراز

موسسه خيريه همت پارس زمين يك موسسه خيريه در شيراز است كه خيرين عزيز مي توانند كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را به دست افراد بي بضاعت شهر شيراز برسانند.

 

 

موسسه خيريه همت پارس زمين با همكاري و تلاش بي وقفه خيرين شيراز در راستاي همه گيري نيكوكاري در شيراز مي كوشد تا به حول و قوه الهي ديگر نيازمندي در شهر شيراز وجود نداشته باشد. اگر به دنبال يك موسسه خيريه در شيراز هستيد كه با اطمينان در امر خير شريك شويد بايد بدانيد كه موسسه خيريه همت پارس زمين جزو برترين و كوشا ترين موسسه خيريه در شيراز است. هدف اين موسسه خيريه در شيراز تامين ما يحتاج قشر آسيب پذير و نيازمند جامعه با توكل بر خدا و ياري رساني خيرين عزيز است.

 

 

موسسه خيريه شيراز

موسسه خيريه در شيراز با كمك نهادهاي مردمي و انجام اعمال بشر دوستانه به رفع نياز ها و مشكلات مدد جويان مي پردازد. فعاليت هاي موسسه خيريه شيراز ميتواند به صورت مستقيم و يا به نوعي مرتبط با امور خيريه باشد.

 

موسسات خيريه در شيراز 

موسسات خيريه در شيراز به گونه هاي متفاوتي منابع مالي خود را تامين مي كنند. از انواع موسسه خيريه در شيراز مي توان به دولتي يا خصوصي بودن آن موسسه نام برد. موسسه خيريه همت پارس زمين در اوايل فعاليت خود به صورت خودكفا با هزينه هاي شخصي در اين عرصه به فعاليت مي پرداخت و از سال 96 با كسب پروانه فعاليت به طور رسمي كار خود را آغاز كرد.

موسسه هاي خيريه در شيراز

موسسه خيريه همت پارس زمين با تهيه مرزوقات و سبد كالا به صورت هفتگي و ماهانه در جهت رفع به موقع نيازهاي نيازمندان مي كوشد. اين موسسه خيريه در شيراز با برگزاري پويش هاي مردمي قدمي براي كم كردن نيازهاي مستضعفين كشور بر مي دارد. شما عزيزان نيز مي توانيد با پرداخت آنلاين به شماره حساب موسسه و يا ارسال كمك هاي غير نقدي خود در اين راه هم قدم شويد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.