فروش هند اسپيد در شيراز

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

فروش هند اسپيد در شيراز

۴۴ بازديد

فروش هند اسپيد در شيراز

هند اسپيد در شيراز يك بازي تمركزي و سرعتي است و به تمركز ذهن و بدن بستگي دارد. اين بازي نيز روي ميز انجام شده و به آن هنديكس نيز گفته مي شود و به فارسي نيز مي توان به آن دستگاه سرعت دست گفت. بازي هند اسپيد در شيراز توسط دكمه هايي كه روي ميز قرار گرفته است (هشت دكمه براي هر بازيكن) انجام مي گيرد.

روش بازي هند اسپيد در شيراز به اين صورت است كه دكمه هاي موجود روي ميز روشن و خاموش شده و به سرعت تغيير مي كنند و بازيكنان بايد دكمه هاي روشن مقابل خود را فشار داده و امتياز كسب كنند. در صورتي كه بازيكن دكمه هاي خاموش را فشار دهد امتياز كم مي شود و در صورتي كه دكمه هاي روشن را فشار دهد امتياز اضافه مي شود و برنده بازي كسي است كه بيشترين دكمه هاي روشن را فشار داده يا به عبارتي بيشترين امتياز را كسب كرده باشد.

 

 

هند اسپيد يكه سازان

 

 

 

ميز هند اسپيد در شيراز

ميز هند اسپيد در شيراز در انواع مختلف ايستاده ، نشسته و تك نفره، دو نفره، چهار نفره وجود دارد و يك نمايشگر LED براي هر بازيكن روي صفحه ميز هند اسپيد، امتيازات بازيكنان را نمايش مي دهد. جنس ميز هند اسپيد در شيراز معمولا از فلز ساخته مي شود. ميز هند اسپيد در شيراز در انواع هند اسپيد كودك و هند اسپيد بزرگسال نيز قابل توليد است. تفاوت ميز هند اسپيد كودك و بزرگسال در قطر كليدهاي آن است، چرا كه قطر كليدها بايد متناسب با دست بازيكن باشد. البته سايز كلي ميز هند اسپيد كودك نيز كمي كوچكتر از نمونه بزرگسال آن است. در طراحي ميز هند اسپيد در شيراز نيز در نمونه هاي كودك آن سعي مي شود از طرح هاي جذاب و كودكانه همراه با نورپردازي استفاده شود.

 

خريد هند اسپيد در شيراز

شما عزيزان مي توانيد جهت خريد هند اسپيد در شيراز از يكه سازان با ما در ارتباط باشيد. يكه سازان توليد كننده انواع لوازم ورزشي و بازي از جمله هند اسپيد در شيراز مي باشد كه هميشه نظر و سليقه مشتري را در اولويت قرار مي دهد. بنابراين شما مي توانيد از سفارش هند اسپيد در شيراز با مشخصات مورد نظر خودتان از جمله رنگ و سايز در شركت يكه سازان بهره مند شويد.

 

فروش هند اسپيد در شيراز

بازي هند اسپيد در شيراز يك بازي منحصر به فرد از نظر تكنيك بدني است، همين دليل نيز باعث شده كه فروش هند اسپيد در شيراز بسيار زياد باشد. همچنين اين بازي تمركز، مهارت و سرعت افراد را محك مي زند. اگر شما هم قصد داريد اين بازي بي نظير را تجربه كنيد، از طريق شماره هاي تماس انتهاي صفحه با ما در ارتباط باشيد.

 

قيمت هند اسپيد در شيراز

قيمت هند اسپيد در شيراز با توجه به نوع (ايستاده و نشسته)، سايز (كودك و بزرگسال) و ابعاد (تك نفره، دو نفره، چهار نفره) متفاوت است. براي برخورداري از اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت هند اسپيد در شيراز و مشاوره رايگان در رابطه با قيمت هند اسپيد در شيراز با شماره 09024030211 در تماس باشيد.

 

براي مشاهده انواع محصولات هند اسپيد يكه سازان كليك كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد