قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز

۴۷ بازديد

قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز

 

فوتبال دستي يكي ديگر از بازي هاي پر طرفدار در ميان كودكان و حتي بزرگسالان است و به همين دليل نيز يكه سازان به ارائه خدمات توليد، خريد و فروش ميز فوتبال دستي در شيراز پرداخته است.

فوتبال دستي ورزشي است كه روي يك ميز و توسط آدمك هايي كه به اين ميز وصل شده اند، انجام مي گيرد. ابعاد ميز فوتبال دستي در شيراز معمولا بين 120 در 70 سانتيمتر بوده و هشت رديف با آدمك ها روي آن قرار گرفته است. اين بازي توسط دو تا چهار نفر انجام مي شود.

روش بازي فوتبال دستي نيز همانند فوتبال است كه بايد به دروازه تيم حريف حمله كرده و با وارد كردن توپ به درون آن امتياز كسب كنيد. فوتبال دستي به طور حرفه اي و در مسابقات را  در 5 زمان 15 دقيقه اي بازي مي كنند و بين هر نيمه نيز 5 دقيقه استراحت انجام مي گردد. در نهايت تيمي كه 3 نيمه از 5 نيمه را ببرد، بنده بازي محسوب مي شود.

 

فوتبال دستي يكه سازان

 

خريد ميز فوتبال دستي در شيراز

اگر قصد خريد ميز فوتبال دستي در شيراز را داريد، بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه ميز فوتبال دستي در شيراز انواع مختلفي دارد. مثلا انواع ميز فوتبال دستي در شيراز را مي توان به ايستاده، نشسته، حرفه اي، خانگي، تاشو، چرخدار و ژتون خور تقسيم بندي كرد. اينكه كدام يك از انواع ميز فوتبال دستي براي خريد مناسب تر است، بستگي به سن افراد و فضاي قرارگيري آن دارد.

از جمله موارد ديگر كه براي خريد ميز فوتبال دستي در شيراز بايد مد نظر قرار داد شامل قابليت تنظيم ارتفاع در مدل ايستاده، ابعاد، جنس، كيفيت خطوط صفحه بازي، نوع ميله هاي بازي، كيفيت آدمك ها، تعداد دروازه بان ها و قيمت آن مي باشد.

با خريد ميز فوتبال دستي در شيراز از يكه سازان تمام خصوصياتي كه در بالا برشمرديم با بهترين كيفيت و قيمت مناسب به شما عزيزان ارائه خواهد شد.

 

فروش ميز فوتبال دستي در شيراز

شايد نام هاي تورنادو، بنزيني، روبرتو اسپرت، تكبال و گارلاندو در رابطه با انواع ميز فوتبال دستي در شيراز به گوشتان خورده باشد. اين اسامي بيشتر در هنگام شركت در مسابقات حرفه اي فوتبال دستي شنيده مي شود كه ممكن است مسابقات با يكي از اين انواع ميز فوتبال دستي ها انجام شود كه تفاوت خاصي در آنها از نظر عملكرد ديده نمي شود و شايد فقط در قوانين بازي با يكديگر متفاوت باشند.

فروش ميز فوتبال دستي در شيراز در انواع مدل ها از ديگر خدمات يكه سازان مي باشد كه به اين منظور مي توانيد با ما در تماس باشيد.

 


 همانطور كه مي دانيد قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز به فاكتورهاي مختلفي از جمله نوع، جنس، ابعاد و ... بستگي دارد. بنابراين براي اطلاع از قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز با ويژگي هاي مد نظرتان از طريق شماره تماس زير با ما در ارتباط باشيد. جهت اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در رابطه با قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز با شماره 09024030211  تماس بگيريد.

 

براي مشاهده انواع محصولات فوتبال دستي به صفحه فوتبال دستي يكه سازان مراجعه نماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد