خمکاری آهن آلات در شیراز

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

خمکاری آهن آلات در شیراز

۸ بازديد

خمکاری آهن آلات در شیراز
 

در مجموع برای خمکاری روش های زیادی وجود دارد اما عمدتا از دو روش دستگاهی یا دستی استفاده میشود :

امروزه دستگاه ها و ماشین آلات متنوعی برای فرایند خم کردن در بازار وجود دارد که هر کدام به وسیله ی ابزار هایی مانند پانچ و سمبه ، توانایی ایجاد نوعی خمش و زاویه را دارند.
دستگاه های خمکاری عبارت اند از: ۱ – خمکن های دستی ۲- خمکن ساده ستونی ۳ – ماشین خمکن برقی ۴ – پرس های خمکن مکانیکی و هیدرولیکی

روش دوم هم خمکن دستی میباشد که برای ورق های بزرگ و در طول و ضخامت مشخص به کار گرفته میشوند.

 

هزینه خمکاری

از آنجایی که خمکاری یکی از پرکاربرد ترین فعالیت ها در صنایع هوافضا ، خورو سازی ، ساختمان سازی و … است، میزان هزینه ی تمام شده ی این فرایند موضوع مهمی برای صنعتگران خواهد بود و طبیعتا محصولات و ماشین آلاتی دراین حوزه مورد توجه قرار میگیرند که بیشترین دقت و ظرافت را با مناسب ترین هزینه فراهم کنند.

خم آهن آلات در شیراز

با گسترش شهرک های صنعتی و پیشرفت تولیدات داخلی با کیفیت در این حوزه بالطبع هزینه های این فرایند کاهش میابد چرا که یکی از عوامل موثر بر هزینه ی این عملیات مانند خیلی از فعالیت های دیگر مرتبط به واردات دستگاه ها و ماشین آلات این کار است که قعطعا هزینه ی قابل توجهی از تولیدکنندگان مصرف می‌ شود.

گروه خمکاری در شیراز

گروه شیراز خم با در بر داشتن دستگاه های پیشرفته و نیرو های ماهر در این زمینه تمامی خدمات خمکاری و نورد آهن آلات را انجام میدهد با هزینه کاملا مقرون بهع صرفه میتونید برای مشاوره یا خرید با کارشناسان شیرازخم تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.